Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend februari 2022

• Auteur
  • Mimi-lou
    Bijdrager
    #10457192 Quote

Morgen komt hier Moeders voor Moeders. Dus dan ga ik ook nog eens testen; ik word een beetje onzeker van jullie verhalen haha.

Zijn er meer die zich hebben aangemeld voor Moeders voor Moeders?

#10457209 Quote

Ik word ook onzeker van alle verhalen hier.. Blijf daarom vanaf nu weg tot na de termijn echo. Dan zien jullie mij weer terug! 😉

Wij hebben overigens nog niks verteld. We vertellen het na de termijn echo tegen onze kindjes en daarna mag iedereen het weten. Tot die tijd is het een geheim van ons 2e!

Succes allemaal en tot over een paar weken! 🤰🥰

#10457211 Quote

Ohja hier ook aangemeld voor moeders voor moeders!

MamawensT
    Bijdrager
    #10457221 Quote

Heb wel iets gelezen over moeders voor moeders maar wat is het nu precies?

Lorraine
    Bijdrager
    #10457329 Quote

Ik ga ook meedoen aan moeders voor moeders! En heb verder ook heel erg weinig klachten en/of kwaaltjes maar maak me er niet zo druk om ☺️ ik probeer echt te genieten!

Mimi-lou
    Bijdrager
    #10457547 Quote

@mamawensT: Bij moeders voor moeders kun je vanaf week 6 t/m week 16 (nu maar tot eind juli ivm vakantie) je urine opvangen en “doneren”. In het lab wordt van het hcg hormoon uit de urine dan medicatie gemaakt voor vrouwen die moeilijk zwanger worden/vruchtbaarheidsbehandelingen.

Ik ga ook verder met genieten & probeer mij geen zorgen te maken.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Charlotteke
    Bijdrager
    #10457978 Quote

Hoi allemaal!
    Ik klets en lees ook gezellig mee. Ben nu zwanger van mijn tweede, 13 Feb uitgerekend. Mijn vrouw en ik vonden het wel weer tijd worden, de eerste is nu bijna 1 jaar. Wel heel erg bijzonder, het was dit keer direct de eerste keer raak! Dat had ik wel gehoopt maar niet verwacht haha

AnouckM
    Bijdrager
    #10458112 Quote

Hallo, ik sluit me ook even aan. Ik ben nu 5 weken zwanger en dus voor. 7 februari uitgerekend.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct