Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend In April 2017 - pagina 4

• Auteur
  • EllieBellie14
    Bijdrager
    #5695857 Quote

Wij wachten tot na de eerste echo met vertellen aan de intimi; ouders, broers, zussen.. Bij 12 weken mag de rest het weten!

SharonaVanheesss
    Bijdrager
    #5695860 Quote

Heee lieve meiden!

Ik ben ook zwanger van me eerste kindje en uitgerekend rond 5 april vind het allemaal nog erg spannend qua symptomen ben ik erg moe en sochtends wat misselijk zere borsten en ze worden ook al wat gespanner hebben jullie ook last van lichte krampjes in je onderbuik ik had ergens gelezen dat dat de banden zijn die aan het oprekken zijn hihi ik heb 30 augustus mijn eerste echo ik ben dan 9 weken zwanger

SharonaVanheesss
    Bijdrager
    #5695861 Quote

En natuurlijk gefeliciteerd allemaal ❤️

SharonaVanheesss
    Bijdrager
    #5695862 Quote

Heee anorsje die fb groep is een leuk idee heb je hem al aangemaakt en hoe heet ie?

#5695864 Quote

Hallo !

Gefeliciteerd allemaal! Ik sluit me ook aan bij April2017❤️

er is ook een ander forum van Wij en daar is ook al een fb aangemaakt, sweet mama’s met als foto een teddybeer geloof ik…

succes allemaal

Ellie Mers
    Bijdrager
    #5695869 Quote

Gefeliciteerd allemaal!!

Ook wij zwanger van ons eerste kindje, uitgerekend op 8 april.

Super spannend allemaal!! Weinig kwaaltjes, als soms wat krampen, maar dat zal erbij horen.

22 augustus hebben we de eerste echo.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Tine28
    Bijdrager
    #5695894 Quote

Hey dames,

Ik ben nu ook ruim in de 5e week en uitgerekend halverwege april volgend jaar. Voor ons is het de eerste en ik vind het zo onwerkelijk dat het nu dan toch echt lijkt te gaan gebeuren.

Ik heb eind deze maand een vitaliteitsecho en dan halverwege september de termijnecho. Heel spannend, ik hoop zo dat alles goed is.

Ik heb het afgelopen weekend mijn beste vrienden verteld en komende weken vertellen we het alleen onze ouders.

Hebben jullie al veel klachten? Ik had vorige week behoorlijk kramp, daarna werd het rustig. Vandaag een beetje dizzy en misselijk.

Anyway gefeliciteerd! En leuk om zo contact te hebben!

Anna M
    Bijdrager
    #5695899 Quote

Hoi Hoi,

Iedereen mega gefeliciteerd met de zwangerschap!!!

Ik ben ook uitgerekend in april! althans volgens online berekeningen ben ik 01-04-2017 uitgerekend. 26 juli kwam ik hierachter… ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger.. Eerste intake is komende vrijdag bij de verloskunde! Mega mega spannend…van mijn allereerste kindje.. en tevens mijn aller grootste droom… 3 dagen nadat mijn vriend en ik hadden besloten en tegen elkaar hadden uitgesproken toch echt helemaal te stoppen met condoom ( ik was net 2 maanden gestopt met pil) bleek ik al zwanger te zijn van 1 x sex zonder condoom (na dat ik dacht mn vruchtbare periode gehad te hebben) nooit nooit nooit verwacht dat t zo snel zo gaan maar oh zo blij mee…alleeen maak ik me al mega veel zorgen …in dit festival seizoen… en dus voorat we hadden besloten voor een kindje te gaan toch aardig nog wat gefeest en verboden middelen gehad daar waar ik het normaliter noooit doe.. vielen uitgerekend 2 feestjes (Achteraf uitgerekend) midden in mn 2e en 3e week van mn zwangerschap…sinds ik weet dat ik zwanger ben ben ik uber gezond bezig en laat ik zelfs dingen staan die ze zeggen met mate te eten…stap ik niet meer op mijn motor…en doe ik niets maar dan ook niets dat mn kindje schade zou kunnend doen maar oh ik ben zo bezorgd om die eerste 2 weken…iemand hier ervaring mee?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct