Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend in juni 2017

• Auteur
  • Demis
    Bijdrager
    #5708453 Quote

@annemarie

Grappig zo’n naamgenootje. Hoe spreek je haar naam uit? Dáááni of DaNì?

En dan je andere bericht.. 🙁 Niet leuk. Ik wens je veel sterkte de komende periode!

Demis
    Bijdrager
    #5708456 Quote

@Isa gb

Mijn moeder vraagt mij al de hele tijd naar een kriebelend gevoel, of ik dat ook heb. Dus ik denk wel dat het kan ja!

Ik heb al vanaf het begin moeite met mijn kleding, m.n. tijdens het dragen van een spijkerbroek. Doet mij zeer als ik zit bijv. Had toen vnl opgezette darmen. Ik kon zwangerschapskleding lenen van m’n schoonzus dus dat deed ik als ik thuis was (veels te groot, dat wel) en ik droeg al na een paar weken een positielegging. Maar eigenlijk moet er gewoon niets op m’n buik rusten; ik vind ook positiekleding vervelend zitten op den duur..

Het wordt inmiddels ook lastiger te verbergen. Wil nog niet al m’n cliënten en ouders inlichten (ik werk in de gehandicaptenzorg). Denk in de kerstvakantie (dan kan ik er ook niet meer onderuit denk ik…).

Pamela Hakkens
    Bijdrager
    #5708462 Quote

Hoihoi

Gefeliciteerd iedereen met jullie zwangerschap 🙂

Hoop dat ik me bij kan voegen, ik ben namelijk op 3 juni uitgerekend! Ik kwam pas net achter dit forum.

Het is namelijk mijn eerste zwangerschap dus alles is nieuw of ik wist het niet 🙂

Apesaartje
    Bijdrager
    #5708511 Quote

Hoi Pamela! Geen probleem hoor! Gezellig juist! Gefeliciteerd!! Ik ben ook zwanger van mijn eerste kindje. Spannend hoor!

Vandaag uitslag combinatietest gehad en de kans op de syndromen is bij alledrie kleiner dan 1 op 5000. Erg goed dus! Wel fijn, die bevestiging. Dinsdag 20 dec afspraak gemaakt voor pretecho en hopelijk geslachtsbepaling! Ben dan precies 16 weken dus hopelijk is het te zien!!!

MellD
    Bijdrager
    #5708520 Quote

Welkom Pamela! Ik ben ook op 3 juni uitgerekend van mijn eerste kindje.

Ik voel de baby nog niet. De meeste vriendinnen in mijn omgeving tussen de 18 en 20 weken. Mijn placenta zit aan de voorkant, dus ik ga er maar vanuit dat het bij mij nog wel even zal duren  (ben nu 14+2).

Apesaartje, wat een fijn nieuws zeg! De belangrijkste stap in deze periode heb je dan gehad. Dan inderdaad naar het moment van de geslachtsbepaling. Vond ik ook heel spannend. Omdat ik NIPT heb gedaan wist ik het al vrij snel, maar kan me helemaal voorstellen dat je naar dat moment toe leeft.

Ik heb 17 januari trouwens mijn 20 weken echo. Ook weer zo’n mijlpaal, maar duurt nog even 😉

Manon Kroeze
    Bijdrager
    #5709032 Quote

Hey allemaal!

Ik ben uitgerekend op 7 juni, gisteren precies 14 weken!

Aankomende maandag heb ik de 3e echo, en de 20e heb ik een geslachtsbepaling. Vind het zo spannend! Maakt me eigenlijk niet uit wat het gaat worden, maar wil het wel heel graag weten. Wie heeft dit nog meer?

X Manon

Lees ook: Zwanger, en nu?

Loenie18
    Bijdrager
    #5709040 Quote

Hoi dames,

Het gaat goed hier. Ben druk aan het werk, en geniet nu echt omdat ik niet meer misselijk ben. Geurtjes zijn nog wel steeds een ding, maar verder voel ik me top.

Mijn vriend, Frank, en ik zijn al bezig met de uitzet en met wat namen. Hij is ervan overtuigd dat het een jongetje wordt, maar misschien is dat wel een mannen ding. Ik denk juist dat het een meisje wordt, heel sterk gevoel.. hihi

20 Dec heb ik weer een echo, en ik kan niet wachten.

Liefs, Leonie

#5709121 Quote

This reply has been reported for inappropriate content.

X

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct