Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend in juni 2017

• Auteur

Hoi meiden!

Leuk om jullie verhalen te lezen. Lees al even mee en dacht laat ik nu ook maar meeschrijven, wel zo leuk!

Ik zal mij even voorstellen.Ik ben 31 jaar, en zwanger. Uitgerekend op 4 juni. Ik heb al een zoon van 9 jaar.
    Ik zit in het ziekenhuis bij de gynaecoloog vanwege vorige bevalling en risico op erfelijk open ruggetje.

Met de 12 weken echo zijn we gerustgesteld dat alles er tot nu toe gezond uit ziet. En konden we via de nub theorie al zien wat het geslacht is, maar ik ben er nog voorzichtig mee want 100% zeker is het niet.

21 december krijgen we de 16 weken echo en hoop ik dat het nog duidelijker te zien is dat het gezond is en niks mankeert en wat het geslacht wordt.

Is het niet een leuk idee voor de meiden die uitgerekend zijn in juni om een (gesloten) Facebook pagina te starten?

MellD
    Bijdrager
    #5709145 Quote

Leuk om dat te doen Lies. Weet niet zo goed hoe het zou moeten een anonieme groep. Jij wel?

Apesaartje
    Bijdrager
    #5709217 Quote

Het leuk Manon! Ik heb 20 juni ook de geslachtsbepaling. Ik ben dan precies 16 weken. Super spannend! Hoop ook echt dat het dan al te zien is. Wil het nu echt wel weten! En Facebookpagina vind ik ook wel een goed idee hoor. Werkt wat prettiger dan hier heb ik het idee..

Apesaartje
    Bijdrager
    #5709219 Quote

Zal ik daar even naar kijken of is Lies daar al mee bezig? O en welkom en gefeliciteerd Lies!

#5709271 Quote

Ik heb het geprobeerd maar het lukt mij niet, dus als jij er naar wilt kijken apesaartje?

Apesaartje
    Bijdrager
    #5709280 Quote

Zal ik morgen even doen! Volgens mij moet er dan een geheime groep aangemaakt worden. Ik laat het weten!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #5709291 Quote

Top apesaartje!

annemarie35
    Bijdrager
    #5709314 Quote

Hey dames

Miskraam is op gang gekomen en nu hopen dat ik niet alsnog een curettage moet…

Ow mijn dochters naam spreek je uit als Daaaani 🙂

Ik ga jullie nu verlaten ik wens jullie enorm veel succes in jullie zwangerschap en ik hoop over een tijdje weer mee te kunnen babbelen in een andere groep natuurlijk….

Liefs Annemarie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct