Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend in juni 2017

• Auteur
  • Jazz
    Bijdrager
    #5709319 Quote

Sterkte Annemarie!

Jazz
    Bijdrager
    #5709320 Quote

Ben vandaag 14 + 3 en had gisteravond ineens weer bruinverlies! Ik weet dat t niks hoeft te betekenen maar baal toch weer btje dat dat dan inene weer  om de hoek komt kijken… ook btje zeurderig gevoel in Mn buik! Meer mensen hier ervaring mee?

Manon Kroeze
    Bijdrager
    #5709384 Quote

Hey wat grappig apesaartje! Ik ben de 21e 16 weken dus we lopen aardig gelijk! Leuk zeg!

Is het gelukt met een groep aanmaken? Lijkt me leuk! Via de app van ouders van nu lukt het mij alsmaar niet om in te loggen, heel vervelend….

Apesaartje
    Bijdrager
    #5709405 Quote

Sorry! Gisteren heb ik zo’n slechte dag gehad en savonds een optreden gehad, dus ben er even niet aan toe gekomen. Vandaag een vrije dag, dus ga er vandaag even aan zitten!

Jazz, wat vervelend! Zal vast niks zijn, ik heb er meer over gelezen, maar kan me voorstellen dat het super irritant is. Daar zit je gewoon niet op te wachten…

MellD
    Bijdrager
    #5709413 Quote

Heel veel sterkte Annemarie.

Jazz, snap goed dat je je zorgen maakt. Zou ik waarschijnlijk ook doen. Hoor echter wel vaker om mij heen dat het gebeurd, zonder gevolgen. Als je twijfelt, gewoon even de vk bellen. Een zeurderig gevoel in mijn buik herken ik wel door de maanden heen. Soms voel ik me even alsof ik ongesteld moet worden, soms zijn het mijn darmen volgens mij.

Meiden, hebben jullie trouwens tips om goede zwangerschapskleding te gaan shoppen? Ik ben bijna jarig en krijg een outfit van mijn ouders, maar zoek nu nog een mooie winkel waar ik hen mee naar toe kan nemen. Voorkeur in Zuid Holland of Brabant, maar andere tips zijn ook welkom.

Jazz
    Bijdrager
    #5709426 Quote

Buikpijn is inmiddels weg en het bruine ook! Gelukkig..  ik houd zelf erg van basic dingen dus ik heb spijkerbroeken gehaald bij de H&M en een jurkje bij de prenatal. Maar ik zou gewoon even googlen op kleding en winkels!

Lees ook: Zwanger, en nu?

Apesaartje
    Bijdrager
    #5709428 Quote

Ik ben ook naar de H&M geweest. Was prima. Ik krijg ook goede verhalen over bon prix te horen. Maar dat is alleen online? 

Ik kan voor het maken van een Facebook groep trouwens kiezen tussen ‘besloten’ of ‘geheim’. Besloten kan iedereen zien maar kunnen alleen leden mee praten. Geheime groepen zijn ook niet zichtbaar voor niet leden. Wat vinden jullie het fijnst? Ik denk zelf de geheime groep. Om m aan te maken moet ik alleen wel minstens 1 vriend toevoegen. 

MellD
    Bijdrager
    #5709472 Quote

Thanks, had nog helemaal niet aan H&M gedacht. Zal ik eens gaan kijken!

Een geheime groep lijkt me inderdaad ook beter. Je mag mij toevoegen hoor. Hoe werkt dat? Moeten we eerst vrienden worden en dan kun jij jou en mij koppelen aan de groep en dan kunnen we van start? Ik ben op dit forum ingelogd via Facebook. Zie jij daar iets van? Zo nee, zal ik je mijn naam sturen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct