Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend in juni 2017

• Auteur
  • Apesaartje
    Bijdrager
    #5709485 Quote

Ja daar moeten we inderdaad eerst vrienden voor zijn. Volgens mij kan ik alleen maar vrienden toevoegen. Geen probleem hoor. Wie lid wil worden kan me anders opzoeken op Facebook op de naam Sarah Ockhuysen.. dan voeg ik je toe! 

MellD
    Bijdrager
    #5709553 Quote

Ik heb je toegevoegd Sarah (Mellanie Dellaert).

Apesaartje
    Bijdrager
    #5709563 Quote

Top! Ik heb de groep aangemaakt!

Loenie18
    Bijdrager
    #5709599 Quote

Hoi dames,

Apesaartje: hoe heet de groep dan zoek ik hem even op.

Het gaat prima hier, alleen soms net het gevoel alsof er wat vast zit in mijn keel..

Ik kan gelukkig wel weer gewoon eten en drinken haha. We hebben ons vandaag even in de kinderwagens verdiept, jeetje wat een keuze (!)

Liefs, Leonie

Apesaartje
    Bijdrager
    #5709601 Quote

Uitgerekend in juni 2017 heet de groep. Ben benieuwd of je m kan vinden en verzoek tot lid worden in kan dienen. Geen idee of we daar eerst vrienden voor moeten zijn!

En het gevoel dat er iets vast zit in je keel.. dat heb ik ook! Best een tijdje al. Wat zou dat zijn?

Apesaartje
    Bijdrager
    #5709612 Quote

O, ik zie net dat er ook een uitgerekend in juni 2017 besloten facebookgroep is.. 100 zoveel leden. Dat zijn wij dus niet 😉

Lees ook: Zwanger, en nu?

Apesaartje
    Bijdrager
    #5709615 Quote

Heb er ‘uitgerekend in mei/juni 2017’ van gemaakt…

Manon Kroeze
    Bijdrager
    #5709623 Quote

Hey Apesaartje,

Ik heb je een pb gestuurd via facebook dat je me toe kan voegen in de groep!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct