Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend in juni 2017

• Auteur
  • Demis
    Bijdrager
    #5710315 Quote

Hoi hoi

Een facebookgroep is niets voor mij dus ik blijf lekker hier.

Iets anders: wie heeft er ervaring met centering pregnancy??

Dan krijg je je controles in een groep dames die tegelijkertijd zwanger zijn. Ipv een controle van 15 minuten is er dan een bijeenkomst van zo’n 2 uur.

Ben benieuwd of er ervaringen zijn!

Ik kan er inmiddels niet echt meer omheen dat ik zwanger ben.  Het is overduidelijk. Bijzonder hoor!

Hoe gaat het met degenen met bloedingen? Gaat dat inmiddels beter? Ik hoop het!

Groetjes!

Sandra1210
    Bijdrager
    #5710397 Quote

Apesaartje, ik heb je toegevoegd

Demis
    Bijdrager
    #5711492 Quote

Rustig hier..

Niet iedereen is naar Facebook toch?

#5711663 Quote

Hallo!

Ik wou me ook graag bijvoegen

mijn naam is Aafke ben 25 jaar en zwanger van ons 2e wonder!

#5712097 Quote

Ik ben uitgerekend op 6 juni. Is ons eerste kindje.

En om een vraag terug te komen, ik doe centering pregnancy. Vorige maand de eerste bijeenkomst gehad en was leuk. Nog wel even onwennig (niemand kent elkaar natuurlijk) maar ben er van overtuigd dat het erg gezellig en leerzaam gaat worden. Vooral leuk om ervaringen uit te wisselen.

Demis
    Bijdrager
    #5712423 Quote

Gefeliciteerd Aafke & Anouschka.

En bedankt voor de CP reactie!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #5713405 Quote

Hi dames,

Ik heb hier nog niet eerder gereageerd, lees pas eventjes mee. Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap, zou het leuk vinden om ook mee te gaan schrijven :-) Ik ben Veronique, 30 jaar oud en 28 juni uitgeteld van ons 1e kindje. Ik voel me goed, heb eerlijk gezegd nergens last van (gehad). Niet misselijk, wel iets vermoeider dan normaal maar gelukkig nu niet meer. 

Morgen hebben we de 2e echo en dat is weer enorm spannend maar nu zeer zeker ook super leuk weer om hem of haar even te zien! Ja nog 4 weken wachten en dan weten we het geslacht… Het geslacht willen we dan ook graag weten, te nieuwsgierig 

#5713406 Quote

Hi dames, Ik heb hier nog niet eerder gereageerd, lees pas eventjes mee. Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap, zou het leuk vinden om ook mee te gaan schrijven! Ik ben Veronique, 30 jaar oud en 28 juni uitgeteld van ons 1e kindje. Ik voel me goed, heb eerlijk gezegd nergens last van (gehad). Niet misselijk, wel iets vermoeider dan normaal maar gelukkig nu niet meer. Morgen hebben we de 2e echo en dat is weer enorm spannend maar nu zeer zeker ook super leuk weer om hem of haar even te zien! Ja nog 4 weken wachten en dan weten we het geslacht… Het geslacht willen we dan ook graag weten, te nieuwsgierig 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct