Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend in november 2021

• Auteur
  • Leonie Beerens
    Bijdrager
    #10424042 Quote

Ik had dat de eerste week ook heel erg. Nu ben ik ruim zes weken en stabiliseert het zich. Wel heb ik goede en minder goede dagen (zoals vandaag). Het aftellen tot de eerste echo duurt lang…

With love
    Bijdrager
    #10424044 Quote

Wat leuk om dit allemaal te lezen! Ik heb ook een positieve test in handen. En ben, denk ik, ook eind november uitgerekend.
    Herken het wel hoor! Alles moet nog een plekje krijgen en er gaat weer zoveel veranderen!!
    Hebben jullie al een echo gehad?

Letstryagain
    Bijdrager
    #10424055 Quote

Jaa ik mag mij aansluiten!

Na 13 maanden is het eindelijk gelukt dmv gonalF en ovitrelle. Gisteren m’n nod en duidelijk positief getest 🙂 eind nov uitgerekend 

Sanne Van Berkel
    Bijdrager
    #10424971 Quote

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik had gisteren een positieve test en ben nu dus 4+1 weken!

Emma-vB
    Bijdrager
    #10426276 Quote

Gefeliciteerd allemaal!! Wat leuk om van het forum ‘Nod in…’ door te schuiven naar het echte zwangere forum. Want ook ik ben na 1,5 jaar en een ziekenhuis traject zwanger! 😀 Vandaag 4+1 weken. Weet niet zeker of ik nog in dit forum hoor of december eigenlijk..  Herken me ook heel erg in alle andere verhalen, zo gespannen nu of het blijft zitten, daardoor slechter slapen en slechter concentreren. Hopelijk komt er idd wat meer rust over paar dagen 😊 Over 3 weken heb ik eerste echo. Spannend! 

Sanne Van Berkel
    Bijdrager
    #10426664 Quote

Gefeliciteerd allemaal met jullie prille zwangerschap. Ikzelf ben eind november uitgerekend en dus bijna 5 weekjes zwanger

Lees ook: Zwanger, en nu?

MelissaDjelena
    Bijdrager
    #10426975 Quote

Hallo allemaal, ik ben 21 nov. Uitgerekend. Van ons regenboog kindje ❤️🌈 vind t alleen wel heel spannend. Of het allemaal goed gaat komen. Xx

Joyce Wijchen
    Bijdrager
    #10427067 Quote

Ik ben 27 november uitgerekend. Nu bijna drie jaar en 2 miskramen verder zwanger geworden na een HSG onderzoek. Vind het super spannend en wordt onzeker van de wisselende kwaaltjes.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct