Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend in oktober 2019

• Auteur
  • Bluppie
    Bijdrager

Hey earlybirds…..

ik weet het; te vroeg testen brengt risico met zich mee, maar ik heb het toch gedaan!

2/3 Dgn voor nod, meerdere tests met lichte streep. Bovendien om de 2 minuten plassen, constante druk op onderbuik en opgeblazen gevoel.

Moest het ff kwijt, manlief krijgt het nl pas volgende week op mijn verjaardag te horen. 

Uitgerekende datum zou zijn; 2 oktober 2019.

Voorzichtig positief 💛

Beeblove
    Bijdrager
    #10156386 Quote

Van harte gefeliciteerd! Geniet van deze mooie tijd! Zal vast moeilijk worden voor je, om zolang je mond dicht te moeten houden. Hoe ga je het hem vertellen? 

PM
    Bijdrager
    #10156399 Quote

Hallo,

Een voorzichtige gefeliciteerd 😉

Test ook nog even op/na je nod, het brengt inderdaad risico’s met zich mee..

Heel leuk om het je vriend op je verjaardag te vertellen..

Komt er die dag ook visite? Bedenk dan dat het misschien heftig kan zijn voor je vriend.. hij moet dat nieuws een plaatsje geven (ook besef en blijdschap horen daarbij).. je wilt namelijk nier dat meteen iedereen het weet denk ik.. als hij dan de hele tijd zit te stralen alsof hij de zon heeft ingeslikt dan krijg je toch de vraag of er wat is.. is misschien iets om rekening mee te houden (om bijv. Vast een excuus te bedenken)

Ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

Bluppie
    Bijdrager
    #10156574 Quote

Te stralen alsof hij de zon heeft ingeslikt 😁

Nou we hebben samen al meerdere kindjes dus ik hoop dat ik mijn mond kan houden. De visite komt een dag voor mijn verjaardag. 

Mochten de testen dan nog steeds positief zijn pak ik er een in als cadeau.

Ook vandaag weer voorzichtige streep maar ik weet heel goed dat de komende dagen en zelfs weken nog heel spannend zijn! 

Liefs 🌷

Sndyy
    Bijdrager
    #10156579 Quote

Hey Bluppie !

Wat leuk,van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! ik heb ook positief getest nu een aantal dagen voor nod.. nog wel een heel licht streepje maar het is er! 😊 toevallig ben ik ook volgende week jarig, welke datum ben je jarig als ik vragen mag? Haha 

Liefs 🤗

Bluppie
    Bijdrager
    #10156662 Quote

Hai Sndyy,

wat leuk! Wanneer zou jij uitgerekend zijn? 

27/1 Ben ik jarig.

Groetjes! 

Sndyy
    Bijdrager
    #10157660 Quote

Hey Bluppie,

Sorry voor de late reactie! Ik zou 1 Oktober uitgerekend zijn. Over 3 weekjes heb ik mijn eerste echo dus ben erg benieuwd. Hoe voel je je?

Groetjes 🤗

gebruiker195245
    Bijdrager
    #10158127 Quote

Hoi allemaal

ik ook 1 oktober uitgerekend

allemaal spannend weer

het gaat om ons derde kindje de andere zijn 3 en 4

Bluppie
    Bijdrager
    #10162237 Quote

Whoehoe! Gefelicteerd allemaal, leuk en welkom 😁👍🏽

gebruiker797602
    Bijdrager
    #10165363 Quote

Hoi dames! Leuk dat dit groepje er is ik zat toevallig te kijken of er al een oktober mama groepje 2019 was maar kon helaas niks vinden. Ik weer sinds het twee weken dat ik zwanger ben van ons derde kindje. Ik heb PCOS en heb in het ziekenhuis gelopen met onze kinderwens. December was ik de bezoeken en medicatie even zat dus besloten we een pauze te nemen. Je raad het al… ik ben nu zwanger geworden op de natuurlijke manier. Ik vind het wel super spannend want vorige jaar augustus heb ik nog een miskraam gehad. 20 februari heb ik mijn eerste echo ik zou dan rond de 7/8 weken zijn. Super spannend dus… het lijkt me leuk om met elkaar te kunnen berichten. Groetjes Shereen 

#10165759 Quote

Hallo dames!

Ook ik ben op dit moment 5 weken en als het goed is uitgerekend in oktober, dit is onze eerste keer zwangerschap en zo spannend! Ik weet niet wat me allemaal te wachten staat maar heb er ongelovelijk veel zin in. Ik heb gelukkig nog niet zo veel last van zwangerschapskwaaltjes. Ik hoop dat dit zo blijft, wel dringt steeds meer tot mij door dat ik echt een kindje mag gaan krijgen. Het is nogal lastig om dit zo voor me te houden ookal weet ik dat dit heel belangrijk is, haha! 

Ik vind het leuk om meer contact te hebben met nog meer aanstaande moeders.

Liefs!

#10167421 Quote

Gefeliciteerd dames💕 weet een van jullie waar we de geheime fb groep voor oktober 2019 mama’s kunnen vinden? Ben wel heel benieuwd naar jullie zwangerschappen ook💓

Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct