Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend in oktober 2019

• Auteur
  • gebruiker797602
    Bijdrager
    #10165363 Quote

Hoi dames! Leuk dat dit groepje er is ik zat toevallig te kijken of er al een oktober mama groepje 2019 was maar kon helaas niks vinden. Ik weer sinds het twee weken dat ik zwanger ben van ons derde kindje. Ik heb PCOS en heb in het ziekenhuis gelopen met onze kinderwens. December was ik de bezoeken en medicatie even zat dus besloten we een pauze te nemen. Je raad het al… ik ben nu zwanger geworden op de natuurlijke manier. Ik vind het wel super spannend want vorige jaar augustus heb ik nog een miskraam gehad. 20 februari heb ik mijn eerste echo ik zou dan rond de 7/8 weken zijn. Super spannend dus… het lijkt me leuk om met elkaar te kunnen berichten. Groetjes Shereen 

#10165759 Quote

Hallo dames!

Ook ik ben op dit moment 5 weken en als het goed is uitgerekend in oktober, dit is onze eerste keer zwangerschap en zo spannend! Ik weet niet wat me allemaal te wachten staat maar heb er ongelovelijk veel zin in. Ik heb gelukkig nog niet zo veel last van zwangerschapskwaaltjes. Ik hoop dat dit zo blijft, wel dringt steeds meer tot mij door dat ik echt een kindje mag gaan krijgen. Het is nogal lastig om dit zo voor me te houden ookal weet ik dat dit heel belangrijk is, haha! 

Ik vind het leuk om meer contact te hebben met nog meer aanstaande moeders.

Liefs!

#10167421 Quote

Gefeliciteerd dames💕 weet een van jullie waar we de geheime fb groep voor oktober 2019 mama’s kunnen vinden? Ben wel heel benieuwd naar jullie zwangerschappen ook💓

Liefs

#10173048 Quote

Hallo iedereen,

Ik ben voor de eerste keer zwanger en zit met een heleboel onzekerheden. Ik zou nu 7 weken zwanger zijn maar heb nu al een harde gezwollen buik en vaak pijnlijke krampen in de onderbuik. Is dit normaal? Ik kan mijn buikje nog wel wegsteken maar dit zal vrees ik niet meer lang duren. Ik heb ook pas 18 maart mijn eerste echo en wil voordien niets vertellen aan familie en vrienden.

Heeft er nog iemand last van bovenstaande kwaaltjes?

Lieve groetjes jojo

Carmen Graaf
    Bijdrager
    #10173490 Quote

Gefeliciteerd allemaal. 

Hier ook een mama met pcos en zwanger van de 2e. Vorige  week woensdag 1e echo gehad nu 8 weken  en 5 dagen. 

Carmen Graaf
    Bijdrager
    #10173491 Quote

Hoi Jojo.

Je baarmoeder is aan het groeien  en dat kan je voelen evenals je darmen.  Had ik bij de eerste en nu bij de 2e weer. 

#10173565 Quote

Dag Carmen, 

Dank u voor de reactie. Is ergens wel een geruststelling 😊

Aan iedereen trouwens ook een dikke proficiat met de zwangerschap! Is tof om in deze groep onze zwangerschap met elkaar te delen.

Groetjes jojo

Ongeduldige
    Bijdrager
    #10173588 Quote

Hoi Jojo,

Ik herken je kwaaltje. Hier 7 weken en 1 dag. In de loop van de dag neemt mijn buik ook al flink toe. Draag nu al wijde shirtjes en broeken die ruim zitten. Ben inderdaad ook benieuwd hoe lang ik alles verborgen kan houden. Ik hoop dat het gwn het begin is en dat de groei van mijn buik straks langzamer gaat 😉. 

Echo is nog niet ingepland maar zal ik ook pas tussen 10-12 wkn krijgen. Zit te twijfelen of ik een echo laat maken op eigen kosten volgende week. Deze wordt dan inwendig gedaan en vind dat toch nog een drempel.. Slaat natuurlijk nergens op want straks moet daar ook van alles, maar toch 😉 

Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct