Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend in oktober 2019

• Auteur
  • Carmen Graaf
    Bijdrager
    #10177324 Quote

Hoi Jojo.

Zeg maar jij hoor bij u voel ik me zo oud😉🙃

Hier nog steeds onrustige buik maar gisteren  echo gehad 10weken en 3dagen.  Alles was goed en kleine bewoog goed.

Volgens  gynaecoloog hoord het erbij. Na 10 weken  neemt de kans op een miskraam  ook af. Vertelde ze mij zelf dacht ik dat het 12 weken  is. Omdat de meeste pas na 12 weken  het vertellen. 

Rianne Boskma
    Bijdrager
    #10180825 Quote

Hallo dames. 

beetje laat met alles haha maar ik ben ook uitgerekend op 2 oktober hihi 

Net een week na mijn vriend zijn verjaardag mijn eerste was ook te vroeg en kwam een dag voor mijn verjaardag dus ben benieuwd 

Hoe gaat het verders met jullie? 

Ps: hoe reageerde je man op het nieuwtje? 

#10184475 Quote

Hallo iedereen,

Ondertussen eventjes geleden. Ik heb nu al 2 echo’s achter de rug. 

De eerste was omdat ik licht bloedverlies had maar bleek vals alarm. Alles zag er goed uit en hartje al zien kloppen. 

De tweede keer was een routinecontrole en was ook zeer goed. Hebben het hartje niet alleen gezien maar ook gehoord. Dit was werkelijk een magisch moment. Dat was de eerste keer dat men partner erbij was en hij was ook zeer blij om ons kleine wondertje te zien.

Ik zou vandaag 10 weken en 2 dagen zwanger moeten zijn.

Volgende echo op 15 april. Ben benieuwd. Dan ben ik normaal 13 weken zwanger en uit de ‘gevarenzone’. 

Er komt zoveel op je af dat je soms niet weet waar eerst gekeken. Ik ben nu vollop bezig aan het zoeken naar opvang. Hopelijk vinden we nog een plekje.

Groetjes jojo

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct