Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend In Oktober 2022

• Auteur

Hoi allemaal,

Wie is er nog meer uitgerekend in Oktober? 🙂 

Eilandmeisje
    Bijdrager
    #10530271 Quote

Ik ben op 7 oktober uitgerekend

LP
    Bijdrager
    #10530274 Quote

Gefeliciteerd! Ik ben 4 okt uitgerekend😁 Het wachten op de eerste echo voelt als een eeuwigheid.. 

Fieke
    Bijdrager
    #10530315 Quote

Ik ben 6 oktober uitgerekend. 

De dagen kruipen inderdaad voorbij… Kunnen jullie wat omgaan met de spanning 🙂

Bellie
    Bijdrager
    #10530321 Quote

Ik ben 3 oktober uitgerekend, 22 februari eerste echo. Ik mocht dus eigenlijk al aankomende week maar dan is mijn man op vakantie, zo balen… Vind het zo spannend die eerste echo afwachten, echt vreselijk🙈

#10530327 Quote

Ik 7 of 8 oktober uitgerekend. 22 feb eerste echo.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Bellie
    Bijdrager
    #10530331 Quote

Hebben jullie ook last van een soort menstruatie achtige kramp af en toe? Het komt 1 minuut en dan gaat het weer en dat een paar keer per dag..

Fieke
    Bijdrager
    #10530335 Quote

Ja ik heb ook wat last van, vooral vorige week. Was vooral ’s avonds bij mij… Maar heb gelezen dat dit wel normaal kan zijn 🙂 dus daarmee probeer ik me gerust mee te stellen. 

Bij elk kwaaltje denk ik wel na! Ook als ze een dag eens wat minder aanwezig zijn… Wij hebben 24/02 onze eerste echo, dus nog even tandenbijten!

Thécla
    Bijdrager
    #10530352 Quote

Ik ben voor nu op 10 oktober uitgerekend (maar iedere app zegt weer want anders maar ik houd voor nu de verloskundige maar aan). Ik heb op 2 maart mijn eerste echo. Jullie hebben ‘m allemaal zo vroeg terwijl sommigen van jullie maar een paar dagen eerder zijn uitgerekend. Echt jaloers haha!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct