Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend in september 2018

• Auteur
  • Famkok
    Bijdrager
    #10111066 Quote

Gefeliciteerd dames😍😍 

15 september was ik uitgerekend, dus vandaag precies 41 weken. Ben ook nog heel braaf aan het wachten. Al wel voorweeen maar daar blijft het ook bij! Ben er nu toch wel echt klaar mee. Als ze er woensdag nog niet is, gaan we over naar inleiden…hoop dat het echt uit zichzelf komt. 

Tine-V
    Bijdrager
    #10111677 Quote

gefeliciteerd voor alle bavallen dames…

ik ben 40 weken… en zit er met smart op te wachten, niet dat ik zin het om te bevallen 😉 maar ik kan niet wachten om ons 2e kindje te zien.

morgen naar de vk dus ben benieuwd of ze iets gaan doen

Roze Wolkje
    Bijdrager
    #10112735 Quote

Gistermiddag (donderdag) is onze dochter  Eva met 40+5 geboren.  Was een snelle maar goede bevalling.  

Famkok
    Bijdrager
    #10117040 Quote

Gefeliciteerd Anne!! Fijn om te horen dat het goed is verlopen. Heerlijk genieten nu 😍

Roze Wolkje
    Bijdrager
    #10117082 Quote

Dankjewel, jij bent inmiddels ook al bevallen toch famkok? Is ze nog zelf gekomen of toch moeten laten inleiden? 

Famkok
    Bijdrager
    #10117293 Quote

Ah zie nu pas dat mijn berichtje niet is geplaatst! Wij zijn 28-09 om 03:03 uur trotse ouders geworden van een klein prinsesje ❤️ 

ik was 27e voor een ctg en tijdens scan kreeg ik weeen ( wat een timing ook ) en al snel was het 3/4 cm waardoor ik in het zh moest blijven. Heel onverwachts dus!! Maar het is gelukt :)) 

Ze doet het hartstikke goed!! 

Hoe gaat het bij jullie? 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Tine-V
    Bijdrager
    #10118016 Quote

GEfeliciteerd dames die al zijn bevallen!!

zijn er nog septemberbabys die nog niet geboren zijn???

ik was 26 september uitgerekend, maar baby zit nog steeds in mijn buik…. 41 weken nu al

Ik zoek lotgenotenˆˆ

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct