Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend in september 2021

• Auteur
  • KrokuzzzKelly
    Bijdrager
    #10486613 Quote

Hee. 

Nog 3 dagen en dan is het 16 september, de uitgebreide datum 😯 vandaag 39.4 

Tot nu toe al wel signalen van mijn lichaam gehad zoals krampen snachts. Dan weer paar nachten niet…. Deze week wil de verloskundige al hebben over eventueel inleiden als dat nodig blijkt te zijn. Eerlijk gezegd hoop ik nu wel dat ze zichzelf gaat melden deze week! 🤞

#nog steeds afwachten 

Noellekaa
    Bijdrager
    #10486785 Quote

Oh wat spannend Kelly! Ik merk nu ook dat m’n lichaam begint te rommelen (nu 37.4) ben heel benieuwd wanneer en vooral hoe het gaat beginnen straks! Veel succes!

IkbenLisa
    Bijdrager
    #10486788 Quote

Heel spannend!! Ik hoop ook voor je dat het vanzelf op gang gaat komen, Kelly – zou toch fijn zijn! ☺️ Veel succes met de laatste loodjes! Jij ook, Noelle!

NN Roos
    Bijdrager
    #10487708 Quote

Sinds zondag/maandag nacht steeds onrustig, meer buikpijn en last van voorweeën. Tis echt aan het rommelen inderdaad en elke keer vraag ik me af of het nu echt begint of niet. Nu 38.3, vorige keer was ik 38.2 bevallen, maar nu nog even afwachten. Succes allemaal meiden, ben benieuwd welke baby het eerst is. Hopelijk hebben we over een paar weken allemaal een gezonde baby!

KrokuzzzKelly
    Bijdrager
    #10487724 Quote

Oh spannend Roos!

Hier vandaag 40 weken. En de kleine meid zit nog lekker warm op der plek. Dit is mijn 1e zwangerschap, dus het signaal van voorweeën of iets vind ik nog lastig te bepalen. Wel af en toe last van de buik afgelopen week gehad. Gisteren had de verloskundige het over, moeder natuur handje helpen door inwendig onderzoek te willen doen. Dit heb ik afgewezen. Ik wil nog even afwachten tot het vanzelf opgang komt.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct