Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend in september 2021

• Auteur
  • Lara Worseling
    Bijdrager
    #10489551 Quote

Hoi allemaal,

Heel lang afwezig geweest in dit topic. Hierna waarschijnlijk weer 🤣 Maar onze Siem is geboren! 18 september thuis bevallen (40wkn+2) Alles gaat goed. We leven op een blauwe wolk 💙

Iedereen succes met de laatste loodjes!

KrokuzzzKelly
    Bijdrager
    #10489591 Quote

Lara, gefeliciteerd! 

Leuk om te lezen dat het goed gaat. Veel geluk voor de toekomst!

Groetjes Kelly

CoVo
    Bijdrager
    #10489604 Quote

Ha allemaal!

Ik ben ook al heel lang niet meer actief in dit topic, maar heb wel steeds meegelezen.

Gefeliciteerd Lara! Wat fijn! ❤

Hier inmiddels 40 weken, en volgens mij gebeurt er nog niets. 🙈 Afwachten. Moet zeggen dat ik er wel klaar voor/mee ben haha. Ik voel me prima, dus ik laat het gewoon op zijn beloop, maar ik vind het helemaal prima als hij vannacht besluit dat het tijd is.

Iedereen heel veel succes de komende tijd! ❤

NN Roos
    Bijdrager
    #10489954 Quote

Gefeliciteerd Lara!!

Leuk om van je te horen CoVo, fijn dat goed met je gaat! 

En afwachten maar weer…

CoVo
    Bijdrager
    #10490163 Quote

Vannacht is hier Jaxon Bodi geboren, we noemen hem Jaxon. 🥰

Pittige bevalling die uiteindelijk in een spoedkeizersnee is geëindigd. We maken het heel goed, Jaxon is een rustig en tevreden mannetje.

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!

IkbenLisa
    Bijdrager
    #10490359 Quote

Van harte gefeliciteerd Lara en CoVo!! ❤️
    Veel sterkte met jullie herstel en hopelijk kunnen jullie genieten van deze bijzondere tijd!

Hier vandaag 39+2, ik voel me nog prima en merk nog weinig veranderingen. Dus het zal nog wel eventjes duren. Wel heel nieuwsgierig!!

Lees ook: Zwanger, en nu?

NN Roos
    Bijdrager
    #10490707 Quote

Gefeliciteerd CoVo! Jammer dat bevalling anders liep, succes met herstel!

Onze kleine is er ook. Zaterdagmiddag, een voorspoedige thuisbevalling, net als ik had gehoopt. Het is een jongen en de zussen zijn apetrots. Hij heet Thijmen.

De anderen nog succes met laatste loodjes en hopelijk ook snel goed nieuws!

Noellekaa
    Bijdrager
    #10490790 Quote

Gefeliciteerd Roos, CoVo en Yara! Ik word morgen onverwachts ingeleid. De laatste 2 weken is m’n bloeddruk wat aan de hoge kant en aangezien ik nu nergens last van heb qua klachten, de kleine het nog prima doet en vrijdag 40 weken zwanger ben hebben ze besloten om mij morgen in te leiden.. pff super spannend, het wordt nu zo definitief. Gisteren bleek ik al 2cm ontsluiting te hebben dus ze starten morgen meteen met het breken van mijn vliezen.. vind het nu allemaal zo snel gaan, gewoon het idee dat vandaag mijn laatste dag is als zwangere vrouw en morgen ben ik gewoon een moeder van mijn zoon en zijn we gewoon een gezinnetje geworden.. het komt nu wel even heel dichtbij 😉.

Iedereen succes de komende tijd en laten we er vooral nog van genieten 🥰

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct