Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend in september 2021

• Auteur
  • CoVo
    Bijdrager
    #10490864 Quote

Gefeliciteerd Roos, met Thijmen! Mooie naam! Wat fijn dat alles goed gegaan is, en lekker thuis gebleven, top! ❤

Wat spannend Noellekaa! Ik snap dat dat ineens even schakelen is! Jullie zijn morgen met zijn drietjes! Komt helemaal goed, kijk alvast uit naar het moment dat je hem vast hebt! ❤

KrokuzzzKelly
    Bijdrager
    #10491576 Quote

Hee leuk om te lezen dat er baby’s geboren zijn! Lekker genieten allemaal!

Hier ook afgelopen vrijdag 24 september bevallen van dochter Milou. Met 41.1 weken. Bevalling thuis gestart, helaas niet thuis af kunnen maken vanwege poep in het vruchtwater. Die zelfde vrijdag hadden we anders afspraak staan voor gesprek over inleiden, zo blij dat uiteindelijk uit zichzelf is begonnen.

NN Roos
    Bijdrager
    #10491919 Quote

Gefeliciteerd Kelly! Geniet van je dochter.

CoVo
    Bijdrager
    #10491931 Quote

Gefeliciteerd Kelly!

Lara Worseling
    Bijdrager
    #10492123 Quote

Gefeliciteerd allemaal!! 🥰

KrokuzzzKelly
    Bijdrager
    #10492155 Quote

Thanks!

Lekker genieten allemaal van deze bijzonder prachtige tijd! Waarin onze baby alweer meer dan 1 week oud is :O 

Willen we nog in contact blijven met elkaar via een ander, nieuw topic?

Lees ook: Zwanger, en nu?

IkbenLisa
    Bijdrager
    #10492694 Quote

Wat leuk, gefeliciteerd allemaal!!

Hier zijn we nog aan het wachten. Ik voel me nog heel goed, dus ik kan me er weinig bij voorstellen dat het opeens gaat beginnen, haha. Nu 40+3, dus we hebben ook nog eventjes. Hoop wel echt dat het natuurlijk op gang mag komen! 🤞🏻 Spannend!

KrokuzzzKelly
    Bijdrager
    #10492737 Quote

Lisa dat herken ik.

Ik voelde me bij 41weken ook nog héél goed. De donderdag had ik zelfs nog een taart gemaakt uit verveling. En had toen ook géén voortekenen aantal dagen ervoor. Alleen de nacht zelf begon het pas. Eerst ontlasting verliezen en ging daarna over in weeën. Schijnt dat je lichaam eerst alles oo gaat ruimen voor het andere gaat beginnen. Hierin had ik mij niet in verdiept, ook bijna nergens gelezen dat het zo kon gaan.

Succes nog even. Hopelijk kunnen jullie ook snel knuffelen met jullie kindje! 🍀

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct