Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend in september 2021

• Auteur
  • C E
    Bijdrager
    #10399753 Quote

Ik ben 18 sept uitgerekend als het goed is!
    Vandaag precies 6 weken.
    Maandag 1ste echo! Dus ben benieuwd of het klopt 🥰
    Gelukkig ook geen kwaaltjes. Alleen pijnlijke borsten

Vind het wel erg spannend allemaal 🥰

Noëlleanne
    Bijdrager
    #10399765 Quote

Ik ben zelf 25 en mijn vriend 27. 3 jaar samen en wonen 2,5 jaar samen. Hij word 28 dit jaar en ik 26.

CoVo
    Bijdrager
    #10399775 Quote

Oh C E, spannend! De eerste echo van de groep komt eraan! Komt vast goed!

IkbenLisa
    Bijdrager
    #10399780 Quote

Ohhh, leuk en heel spannend C E!! Nog maar twee nachtjes slapen. Alvast veel plezier! Ik duim met je mee voor een mooie echo.

SeptBeeb
    Bijdrager
    #10399789 Quote

Wat leuk C E, ben ook de 18e sept uitgerekend. Heb afgelopen donderdag al vroegtijdig een echo gehad i.v.m. bloedverlies. Alles was goed en een kloppend hartje te zien. Bij mijn zoontje ook geregeld bloedingen gehad. Maar toch ga je dan twijfelen.. Begin februari de officiële 1e echo. Duimen dat alles dan ook nog oke is.

Hopelijk heb je een goeie echo! Spannend!

CoVo
    Bijdrager
    #10399797 Quote

SeptBeeb, wat fijn dat je echo goed was! Dat lijkt me idd heel spannend, als er bloedverlies komt. Fijn ook dat je gelijk terecht kon!

Lees ook: Zwanger, en nu?

CoVo
    Bijdrager
    #10399811 Quote

Ik heb een lijstje gemaakt van de aanwezige dames tot zover (ik hou van lijstjes🙈).

Als het goed is kan iedereen erbij via onderstaande link, en kan iedereen hem bewerken. Misschien leuk om in de post bovenaan te plaatsen zodat we elkaar een beetje kunnen volgen?

https://1drv.ms/x/s!AsX3F1zDMu9dpgwN7zV0DpYa2mQ4

KrokuzzzKelly
    Bijdrager
    #10399813 Quote

Ja leuk idee covo een lijstje! 

Mijn app zegt als uitgerekende datum iets van 6 september. Maar laat deze datum eerst maar staan. Maandag ga ik naar een verloskundige bellen voor afspraken en dergelijke. Spannend! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct