Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Juli 2019 ♡

• Auteur

Hi allemaal,

Vanochtend had ik een positieve test in handen. Ik ben zó blij, niet te omschrijven! Dit zou betekenen dat ik (volgens eigen berekening) op 1 juli uitgerekend zou zijn. Heel spannend. Dit is ons tweede kindje, maar alweer de 5e zwangerschap.. helaas al 3 miskramen achter de rug. Hopelijk deze keer meer geluk. 

Wie sluit zit gezellig aan in dit ‘Juli’ groepje? 

Liefs

Miesi
    Bijdrager
    #10126844 Quote

Wat leuk! Gefeliciteerd 😊 ik hoop dat je een goede zwangerschap hebt🍀🍀

#10126877 Quote

Gefeliciteerd, wat leuk. 🙂

Juuno
    Bijdrager
    #10126942 Quote

Hoi. Ik sluit me aan. Vanochtend een positieve test op dag 49 van cyclus, niet meer echt zien aankomen dus. Waarschijnlijk bevruchting rond dag 35 en dan rond 5 juli uitgerekend.

3e kindje voor ons.

Jij al klachten? 

Juuno
    Bijdrager
    #10127015 Quote

Ps ik heb 23 november de eerste echo 😊 nu al zin in

Strawberryc
    Bijdrager
    #10127028 Quote

Ik sluit me ook aan, volgens de berekeningen 3 juli uitgerekend.

Ik vind het allemaal wel erg spannend, het is voor ons de eerste keer. Over dik 2 week de eerste echo.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Molliee
    Bijdrager
    #10127056 Quote

Hi dames,

Ten eerste allemaal gefeliciteerd natuurlijk! Ik sluit ook héél graag aan.

Gister 3!! positieve testen gehad. Zooo blij. Het is ons eerste kindje, maar 2e zwangerschap. in juni een miskraam gehad met 8 weken. Dus wel extra spannend!

Volgens mijn eigen berekingen ben ik 5 juli uitgerekend.

Vanmorgen de huisarts gebeld voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis i.v.m. mijn schildklierafwijking.

Liefs van mij!

Juuno
    Bijdrager
    #10127085 Quote

Gefeliciteerd strawberryc en molliee

LRE87
    Bijdrager
    #10127111 Quote

Gefeliciteerd allemaal! 

Ik sluit me ook graag aan!! Eigenlijk gister NOD maar had donderdag al een positieve test ( kon t niet laten). 

Volgens mijn berekeningen 7 juli uitgerekend als alles goed gaat! Vind het wel heel erg spannend met ik! Ik heb al een zoontje van 17 maanden. Ik merk dat mijn klachten erg wisselen, ook dagen geen last en dit maakt me dan onzeker. 15 november eerste echo maar dat duurt nog zoooo lang! 🙈

hoe zijn bij jullie de klachten en de onzekerheid? 

Groetjes! 

S

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct