Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Juli 2019 ♡

• Auteur
  • lepeltjelepeltje
    Bijdrager
    #10200330 Quote

Ah ja, dan moet je misschien toch toegeven… of zijn ze echt zo erg?

Lekker op vakantie gaan Bloompje! Waar wil je heen? Als je maar rekening houdt met je verminderde energie/mobiliteit! En nabijheid toiletten haha.

Saarttje
    Bijdrager
    #10200409 Quote

Hi Bloompjee,

Ik ben vorige week teruggekomen van een twee weken vakantie naar de Seychellen. Toen ik terugkwam was ik 30+3. Het was echt fantastisch en ben heel erg uitgerust teruggekomen. Door de warmte had ik ook nauwelijks pijntjes, dus het was echt dubbel genieten. Als jij je goed voelt, gewoon lekker op vakantie gaan!

groetjes!

#10200475 Quote

Leuk😀 ik ben 25 juli uitgerekend ! 🥰

Bloompjee
    Bijdrager
    #10200548 Quote

Wat fijn dat je een fijne vakantie heb gehad @saarttje, dat stelt me weer gerust. Was het lange vliegen niet vervelend?! Wel een top bestemming de Seychellen.

Wij willen naar Griekenland. Ik ben alleen echt een controle freak. Ik maak me nu al druk over het feit dat de ziekenhuizen minder goed zijn, de vliegreis en het voedsel. Bang dat ik een voedsel vergiftiging oploop of enorme last van mijn darmen krijg. Pfff!!! Ik moet mezelf er overheen zetten want stiekem heb ik er hartstikke veel zin in! Voor dat we willen gaan doe ik nog een check bij mijn VK!

Gister wel erg last van een gespannen buik gehad. Vooral aan 1 kant.. Ik had het idee dat hij overdwars lag ofzo en dat voelde echt niet prettig. 

Hiworld
    Bijdrager
    #10200564 Quote

Ik zit momenteel in Portugal en ben 32+3. Heerlijk ontspannen! Doen waar jij je goed bij voelt! 

#10200573 Quote

Ik ben 32+5 en vannacht teruggekomen van een trip naar Sicilië. Was heerlijk! Natuurlijk is het met eten af en toe even jammer (zoveel lekkers wat je beter niet kan eten) en was ik wat sneller moe, maar verder prima. Vliegen ging goed, tussendoor even keertje naar toilet om uit de zithouding te komen, maar 3 uur was echt geen issue! 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Saarttje
    Bijdrager
    #10200601 Quote

Hi Bloompje,

Het enige jammere qua vliegreis was dat ik drie stoelen tot mijn beschikking had en ik geen manier kon vinden om er lekker op te liggen 😂. Daarnaast heb ik iets vaker pasta met tomatensaus op dan me lief is (de tonijn is de seizoensvis daar op het moment en ik eet geen vlees) maar dat was het allemaal waard. Heerlijk zwemmen, die witte buik eindelijk een lekker kleurtje geven en de hele dag niks anders doen dan genieten. Ik heb trouwens al vanaf een week of 16 heel veel harde buiken en dat was ook geen probleem.

veel plezier en geniet ervan!

Bloompjee
    Bijdrager
    #10200614 Quote

Fijn dat ik niet de enige ben die met dat termijn op vakantie gaat!! Wij boeken last minute en twijffelde ook om naar Portugal te gaan. Hoe is het weer daar momenteel? 

En Sicilie lijkt me ook erg mooi hoe was dat? 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct