Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Juli 2019 ♡

• Auteur
  • Bloesem
    Bijdrager
    #10128441 Quote

Mamavanjav ik heb me aangemeld op Facebook als vriend!

voor de andere meiden welkom allemaal en gefeliciteerd! 

XSamanthaX
    Bijdrager
    #10128423 Quote

Heb vriendschapverzoek gedaan. 

Marliesje
    Bijdrager
    #10128415 Quote

Hai dames,

Ook ik ben 1 juli uitgerekend en ben nu 5 weken en 3 dagen. Ik had vandaag last van krampen en schiet meteen in de stress. Ik heb namelijk in mei een heftige miskraam gehad met een lange nasleep. Dus meteen de verloskundige gebeld en nu mag ik dinsdag al voor een eerste echo komen. Dat is wel echt heel fijn. En ze heeft me gerustgesteld dat het waarschijnlijk mijn baarmoeder is die aan het groeien is. Ook omdat ik al last heb van bandenpijn. Het is mijn eerste kindje en hoop hem of haar straks te ontmoeten. Zou ik trouwens ook bij de fb groep mogen? Lijkt me fijn om met elkaar te kunnen praten. Heb me al toegevoegd aan je fb debbie. 

Marliesje
    Bijdrager
    #10128413 Quote

Hai dames,

Ook ik ben 1 juli uitgerekend en ben nu 5 weken en 3 dagen. Ik had vandaag last van krampen en schiet meteen in de stress. Ik heb namelijk in mei een heftige miskraam gehad met een lange nasleep. Dus meteen de verloskundige gebeld en nu mag ik dinsdag al voor een eerste echo komen. Dat is wel echt heel fijn. En ze heeft me gerustgesteld dat het waarschijnlijk mijn baarmoeder is die aan het groeien is. Ook omdat ik al last heb van bandenpijn. Het is mijn eerste kindje en hoop hem of haar straks te ontmoeten. Zou ik trouwens ook bij de fb groep mogen? Lijkt me fijn om met elkaar te kunnen praten. 

Marliesje
    Bijdrager
    #10128412 Quote

Hai dames,

Ook ik ben 1 juli uitgerekend en ben nu 5 weken en 3 dagen. Ik had vandaag last van krampen en schiet meteen in de stress. Ik heb namelijk in mei een heftige miskraam gehad met een lange nasleep. Dus meteen de verloskundige gebeld en nu mag ik dinsdag al voor een eerste echo komen. Dat is wel echt heel fijn. En ze heeft me gerustgesteld dat het waarschijnlijk mijn baarmoeder is die aan het groeien is. Ook omdat ik al last heb van bandenpijn. Het is mijn eerste kindje en hoop hem of haar straks te ontmoeten. Zou ik trouwens ook bij de fb groep mogen? Lijkt me fijn om met elkaar te kunnen praten. 

#10128395 Quote

Hi dames,

Ik ga de groep op ‘geheim’ instellen. Vind het wel leuk als jullie je gezellig aansluiten zonder bang te hoeven zijn dat iemand ziet dat je lid bent. 

Om lid te kunnen worden van de groep mogen jullie mij toevoegen op Facebook onder de naam; Debbie Javèn

Dan zorg ik dat je aan de geheime groep wordt toegevoegd! 

Liefs

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Verrassingvanons
    Bijdrager
    #10128391 Quote

Hoi allemaal, je kunt duidelijk zien wie er lid zijn van deze groep hoor. En je kunt vervolgens doorklikken naar hun profiel. Ik pas om deze reden even. Ik wil echt voorkomen dat er op deze manier iemand achter komt.

Molliee
    Bijdrager
    #10128374 Quote

Ik ben ook aangemeld voor de facebook groep, dit wordt niet weergegeven dus helemaal veilig 🤗

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct