Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Juli 2019 ♡

• Auteur
  • Zoë
    Bijdrager
    #10201908 Quote

Bij de Ikea hebben ze van die standaard stoelen die heerlijk zitten en mee veren als je erin zit. Rugleuning tot aan je hoofd en rond de 55 euro, ze hebben die standaard in hun assortiment. Ook hebben ze er voetenbankjes bij. Echt een aanrader vind ik. Heb hem nu sinds een paar weken. 

Zoë
    Bijdrager
    #10201909 Quote

En wat zwaar vervelend van de harde buiken. Rusten is nu het enige wat je het beste kan doen. Lekker slapen en lezen (ook overdag) kreeg een vriendin toen ze dit ook had als advies. 

SaniVdG
    Bijdrager
    #10202595 Quote

Ah Dankjewel Fesk! Die schommelstoel ziet er heerlijk uit, maar helaas te groot 🙁

Ik ben inderdaad zo moe, dat ik vooral lig. Gisteravond is de VK even langs geweest. Met de baby gaat t heel goed gelukkig. Vandaag ook nog thuis blijven en dan vanaf maandag halve dagen werken. Hopelijk zing ik het dan zo nog uit die laatste 3 weken voor m’n verlof 😉

Niessiiee
    Bijdrager
    #10202871 Quote

Halloooo dames.. 

Ik ben hier al.heel lang niet op geweest ik ben 2 juli uit gerekend en heb nu verlof.. maar ineens sinds deze dagen vette zenuwen ofzo een onrustig gevoel..heeel irriant.. voor het eerst zit ik ook benenden vanaf 4 uur en daarvoor hele tijd wakkker… zo’n irriant gevoel.. heeft iemand ook daar last van ? Hoe dichter het bij komt hoe minder slaap en spanning en wat doe je er tegen ? Ik probeer ademhalings oefeningen te doen maar helpt ook niet.. word gekkkkk pffff 

Niessiiee
    Bijdrager
    #10202872 Quote

Halloooo dames.. 

Ik ben hier al.heel lang niet op geweest ik ben 2 juli uit gerekend en heb nu verlof.. maar ineens sinds deze dagen vette zenuwen ofzo een onrustig gevoel..heeel irriant.. voor het eerst zit ik ook benenden vanaf 4 uur en daarvoor hele tijd wakkker… zo’n irriant gevoel.. heeft iemand ook daar last van ? Hoe dichter het bij komt hoe minder slaap en spanning en wat doe je er tegen ? Ik probeer ademhalings oefeningen te doen maar helpt ook niet.. word gekkkkk pffff 

MammavanB
    Bijdrager
    #10202875 Quote

Ik slaap al sinds de positieve test slecht 🙈 maandag moet ik naar de gyneacoloog en dan ga ik slaap medicatie vragen…

Afgelopen donderdagavond ben ik langs de spoed geweest ivm harde buiken die uren duurde. Ze denken dat ik een blaasontsteking heb dus urine staat nu op kweek.

Afgelopen maandag ben ik ook getrouwd! Heel bijzonder voelde dat toen ik daar stond met mn zwangere lijf😍 vanavond geven we een feestje. Heb er ondanks de vermoeidheid heel veel zin in.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

lepeltjelepeltje
    Bijdrager
    #10203315 Quote

Gefeliciteerd MammavanB!!! Hoe was het feestje? En de ceremonie? Wat had je aan?

Man, ik heb t wel steeds zwaarder hoor, met bukken enzo. Zo snel buiten adem en de bewegingen van de baby doen ook echt zeer! Soms heb ik zijn lichaamsdelen zo hoog tegen mn middenrif aan drukken. Hebben jullie dat ook? Voelt een beetje alsof mn buik een ei is waar elk moment een kuiken uit kan breken… 😜

Dwaallichtje
    Bijdrager
    #10203376 Quote

Gefeliciteerd MamavanB! 

Wij gaan vrijdag een geregistreerd partnerschap doen. Maar dit is echt een minibruiloft geworden. Ik draag dan geen wit, maar we hebben beide een mooie outfit. Daarnaast doen we ook ringen. ’s ochtends tekenen in het gemeentehuis met alleen onze ouders, maar vanaf 15 uur hebben we echt een feestje met meer dan 56 gasten en taart en een grote bbq. Heb er ook wel veel zin in!

Ik merk mijn middenrif ook heel erg. Ook de onderkant van mijn ribben zijn zeer gevoelig, zeker rechts. Hij zit daar volgens mij vaak met zijn hoofdje. Tot nu toe elke controle hoofdje boven en ik heb niet het idee dat hij zich wel eens helemaal omdraait. Begin nu een beetje bang te worden dat hij in stuit blijft liggen. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct