Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Juli 2019 ♡

• Auteur
  • Kyara
    Bijdrager
    #10127505 Quote

Hi meiden! Mag ik ook komen meekletsen? 

Afgelopen week 3 testen gedaan en toch echt zwanger. Kan het nog niet helemaal geloven volgens mij! Dit is onze 1e kindje en 1e zwangerschap. Vind het zoo spannend! 

We hebben 15 november de 1e echo. De tijd is nog nooit zo langzaam gegaan :O

#10127507 Quote

Mijn eerste echo is ergens volgende week, morgen weet ik de precieze datum! 

#10127510 Quote

Gefeliciteerd NadineT ❤️

Ahh vertel mij wat.. de tijd KRUIPT voorbij haha. Vreselijk.. 

#10127512 Quote

Ahum Kyara bedoel ik. #excuseme Kan mijn bericht niet aanpassen.

Kyara
    Bijdrager
    #10127514 Quote

No worries :).

Volgens de berekening ben ik 2 juli uitgerekend. En idd ook veel darm activiteit 🧐

Molliee
    Bijdrager
    #10127525 Quote

Mijn eerste echo is donderdag 22 november in het ziekenhuis. Precies een dag voordat mijn vriend naar tokyo vliegt, dus dat komt heel mooi uit! 

Super spannend!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Lauuu
    Bijdrager
    #10127533 Quote

Aangepast:

Begin november MamavanJav

14 november Strawberryc

15 november LRE87 + Kyara

17 november Lauu

22 november Bloesem + Molliee

23 november Juuno

Lauuu
    Bijdrager
    #10127534 Quote

En gefeliciteerd natuurlijk Kyara! Voel je je goed? 🙂

#10127537 Quote

Zijn er hier meer dames die sinds kort gestopt zijn met roken? Ik ben nu bijna 7 weken gestopt en ik heb er opzich niet echt moeite mee, dit is echter ook niet de eerste keer dat ik gestopt ben. De gehele zwangerschap van mijn zoontje ook niet gerookt, helaas daarna toch weer begonnen. 

Ik hoop dat ik het deze keer (ook na de bevalling) vol blijf houden. 

Maaaar sinds ik zwanger ben heb ik ècht van die (vr)eetbuien.. en dan het liefst zo ongezond mogelijk. Ik probeer natuurlijk wel gewoon gezond te eten, maar wanneer ik echt zo’n bui heb eet ik me het liefst helemaal vol met chips en chocola en nog 100 ongezonde dingen. 

Iemand tips hiervoor? Ook al ik gegeten heb, heb ik serieus na 5 minuten weer honger. 😐

Kyara
    Bijdrager
    #10127548 Quote

En gefeliciteerd natuurlijk Kyara! Voel je je goed?

Yes, voel me prima verder, gelukkig! Jij?

@mamavanjav, geen ervaring met stoppen met roken. Wat betreft eten, tussendoor meer glazen water drinken voor voller gevoel misschien?

Lauuu
    Bijdrager
    #10127551 Quote

@MamavanJav

ik heb (nog-) geen vreetbuien maar wel weet ik dat hoe meer je er aan toegeeft, hoe makkelijker het wordt. Andersom werkt het ook zo: als je je sterk houdt, wordt het al makkelijker om iets niét te pakken. Dit heeft gewoon allemaal met je brein te maken. Ik ben zelf personal trainer en snap dus precies hoe je je voelt hoor. Zeker met al die hormonen is het lastig… Probeer je sterk te houden! Wat ook een goede tip is… kauwgom kauwen of je tanden gaan poetsen op het moment dat je wilt gaan snaaien. Voor jou is het wat lastiger nog omdat je ook gestopt bent met roken (super goed hoor!) Maar hou vol en bedenk gezonde alternatieven…

En verder: zorg ervoor dat je vullende maaltijden eet, in ieder geval regelmatig eet. 

Hoop dat je er iets aan hebt 🙂

Lauuu
    Bijdrager
    #10127554 Quote

Yes, voel me prima verder, gelukkig! Jij? @mamavanjav, geen ervaring met stoppen met roken. Wat betreft eten, tussendoor meer glazen water drinken voor voller gevoel misschien?

Super meid! Ja ik voel me ook prima, op darmkrampen na.. af en toe vlaag misselijkheid maar het valt nog mee! Maargoed wat nog niet is, kan nog komen… laten we hopen dat het meevalt haha 🙂

Niessiiee
    Bijdrager
    #10127561 Quote

Hoi allemaal,

Ik ben ook begin juli uitgerekend van me eerste, had ik maar nooit zo vroeg getest. Wat zenuwslopend is het zeg om te wachten op de eerste echo.. me hoofd draait over uren inplaats van dat ik volop kan genieten. Hopelijk is alles goed 

Hoe doen jullie dat ? 

Fijne zwangerschap toegewenst aan iedereen

Veel liefs denise

Lauuu
    Bijdrager
    #10127568 Quote

Welkom Denise, gefeliciteerd super leuk!

Mijn hoofd draait ook overuren hoor haha dus ik heb niet echt tips. 

Kyara
    Bijdrager
    #10127570 Quote

Pff nou mijn hoofd ook idd. Wat nou als dit wat nou als dat. 

Niet echt tips vanaf mijn kant dus ;), enige wat ik mezelf voorhoud is vertrouwen in mijn lijf en behalve wachten is er toch niets wat ik kan doen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct