Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend juni 2019

• Auteur
  • MienMa
    Bijdrager
    #10121700 Quote

Hallo allemaal,

Spannend hoor! Eerste zwangerschap voor mij.

Vandaag eerste echo gehad omdat ik al 12 dagen bloedverlies had. Ik bleek minder ver te zijn dan gedacht, maar we hebben toch een vruchtje gezien en heel klein knipperend hartje. Ik werd geschat op 6 week en 4 dagen. 

Over 1,5 week ongeveer weer een echo om te kijken of dan alles nog steeds goed zit. Er kan nog van alles gebeuren, maar ben super blij om iets gezien te hebben. 

Nog meer met licht bloedverlies, maar geen schade aan baarmoeder tot nu toe?

#10121696 Quote

Hoe gaan jullie om met rokers? Want je verteld het nog aan niemand maar daardoor kun je ook niet vragen of mensen niet in je buurt willen roken of niet binnen roken als je er bent 

Lief Wonder
    Bijdrager
    #10121561 Quote

Ben ik de enige die iedere dag om 5 uur klaarwakker is? Wat frustrerend zeg!

Vandaag gaan we het onze ouders vertellen. Maar nu duurt het wachten nog zo lang, haha.

#10121551 Quote

Kniekous,

o dat is wel fijn he! Ik voel me ook vrij goed misselijkheid valt mee en soms een beetje moe. Last van m’n rug herken ik wel haha maar zou inderdaad fijn zijn als ze zelf gaat lopen. Gelukkig gaat ze wel zelf de trap op 🙂

Beautygirl
    Bijdrager
    #10121548 Quote

@Beaurtgirl: Ja klopt wij waren tegelijk! Wanneer mag jij al komen?

Ik mag 5 november voor de eerste echo en 7 november intake

Sutjegirl
    Bijdrager
    #10121519 Quote

Klopt normaal is het acht weken, tenzij je een geschiedenis hebt bij de gynaecoloog, dan mag je zelfs bij zes weken al komen bij de gynaecoloog.

Lees ook: Groei van de zwangere buik
    #10121517 Quote

@lisanneee hangt af van je gemeente en vk. Mijn gemeente doet met 8weken. 

Lisanneee
    Bijdrager
    #10121470 Quote

@Beaurtgirl: Ja klopt wij waren tegelijk! Wanneer mag jij al komen?🤗

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct