Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend juni 2019

• Auteur
  • MommyB
    Bijdrager
    #10121456 Quote

Hallo allemaal! 

Proficiat met de zwangerschap! 27 jaar en ben getrouwd. Ik heb een zoontje van 1 jaar en ben nu (+-) 4 weken in verwachting van de 2e! Uitgerekende datum volgens de calculator is 24 juni! 

Ik heb alleen de test gedaan op werk en daarna mijn man verrast hij vond dat heel leuk! 8 nov hebben we de afspraak bij de verloskundige intake + echo. Ik kan niet wachten! 

Ol
    Bijdrager
    #10121435 Quote

Beautygirl hiet ook last van hitte. Soms lijk ik wel opvliegers te hebben. Heb ook bijna hele dag rode wangen terwijl dat nooit zo is. 

Ook hier speelt vermoeidheid de kop op. Liefst zou ik iedere dag lang uitslapen. Gelukkig kan ik dit weekend een klein beetje bijtanken 🙂 

#10121412 Quote

@lisanneee jeetje.. waarom dan pas?

Lisanneee
    Bijdrager
    #10121394 Quote

@Beautigirl: Ik heb er ook last van dat ik steeds erg moe ben! Ga in de avond op tijd naar bed anders trek ik het niet. Heb het alleen niet bloed en bloed heet. 

Heb net de verloskundige gebeld, 22 nov eerste echo! Ben benieuwd.. duurt alleen nog zo lang!

Beautygirl
    Bijdrager
    #10121341 Quote

Ik zou me ook het liefste afmelden op mijn werk. 2de dag op rij echt enorm moe na 1 uur!

ik heb het elke keer echt bloed en bloed heet. Dit heb ik al sinds dinsdag. Hebben meer dames hier last van? 

Alleen morgen nog een dagje werken, daarna 2 dagen weekend en dat wordt heel veel slapen en relaxen.

Lees ook: Groei van de zwangere buik

D Roosje
    Bijdrager
    #10121329 Quote

Dames, ik vind het zooooo eng. Ik heb op 31 oktober een afspraak bij de vk. Dan ben ik als het goed is 7 weken zwanger. Ik ben bang om weer een vruchtje te zien zonder hartactie. Vooral de 9 weken grens vind ik heel spannend. Ik hoop dat het dit keer allemaal goed zal gaan.. Wat voelen jullie? Bij mij is de misselijkheid gezakt en de steken in mijn baarmoeder zijn nu ook bijna weg. Wel heb ik pijnlijke tepels en borsten 🙂

#10121309 Quote

@lisanneee @basilicum. Wees maar blij. Ik kan gewoon bijna niet functioneren op werk. Voel me zo misselijk, moe, duizelig blegh. Daar komt dan ook nog pijnlijke borsten en obstipatie bij kijken. Dus een enorm opgeblazen buik. Maar ja.. alles voor een gezond kind. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct