Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend juni 2019

• Auteur
  • Ol
    Bijdrager
    #10118370 Quote

Hi dames, 

Ik sluit mij ook aan. Gisteren NOD en vanochtend een positieve test! Zo blij!! In juni nog een miskraam gehad met 6.6weken. Hopelijk blijf dit een plakkertje. 

Naar verwachting uitgerekende datum 12 juni 2019. Is voor ons het eerst kindje.

Liefs x

Fief
    Bijdrager
    #10118387 Quote

Hi meiden,

Vanochtend getest, en ben zwanger!

Wij verwachten ons tweede kindje. Voordat wij de eerste kregen duurde het ruim 2 jaar (incl meerdere miskramen). Dus toen onze meid 9 maanden was besloten we rustig aan te kijken hoe het zou verlopen. Ik heb een hele lange en onregelmatige cyclus, we hadden het echt niet ZO snel verwacht!

Met de test van vanochtend ben ik dan ook in 10 minuten tijd niet zo vaak van: paniek naar blijdschap, weer naar paniek en gelukkig en gezegend gegaan.

Is er nog iemand die een tweede verwacht en waarvan de eerste nog onder een jaar is?

Ben benieuwd!

G-G
    Bijdrager
    #10118388 Quote

Gefeliciteerd dames! 

Welkom to the club. 😀 Hebben jullie het jullie partner al verteld? Mijn vriend was blij. Gelukkig. 

D Roosje
    Bijdrager
    #10118403 Quote

Ik heb gisteren ook licht positief getest! Na mijn miskraam in februari maak ik mij onzettend veel zorgen. Hopelijk kan ik in dit groepje blijven en over 8 maanden genieten van ons wondertje  🙂 

Sanne1979
    Bijdrager
    #10118429 Quote

Hoi Nina, ik heb me net aangemeld. Wist je dat er al een juni groep was? 

Ol
    Bijdrager
    #10118440 Quote

Mijn man was erbij toen ik de test deed. Zo lief, hij kreeg zelfs tranen in z’n ogen 😍

Lees ook: Groei van de zwangere buik

Xmarisx
    Bijdrager
    #10118611 Quote

Goedemorgen, net licht positief getest. Morgen mijn nod. Zondag nog een testje.

Maar voor nu al erg happy! 

Jootsa
    Bijdrager
    #10118642 Quote

Hallo Dames,

Allereerst natuurlijk allemaal Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Jeetje wat spannend om me hier te melden maar het is erg fijn om jullie berichten te lezen. Zoveel herkenning. Ik ben moeder van 2 prachtige dochters (van de tweede ben ik zwanger geworden via een ICSI) daarna is ons verteld dat de kans dat we spontaan zwanger zouden raken vrijwel nihil was. In oktober 2016 was ik toch ineens zwanger maar helaas was dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ben ik met 8w4d geopereerd en is mijn eileider verwijderd. En nu op 24 sept ,wat een wonder, ineens weer een positieve zwangerschapstest. Ik ben 03 juni uitgerekend en ik voel me goed, alleen zo enorm onzeker. Ik heb er al een kapitaal aan zwangerschapstesten doorheen gejaagd… Woensdag 10-10 hebben we de eerste echo om te kijken of deze zwangerschap wel in mijn baarmoeder zit….zo spannend.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct