Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend juni 2020

• Auteur

Hey om het makkelijk te maken met zoeken ik ben 25 jaar oud kom uit Anna Paulowna en heb een zoontje van 1,5 en werk bij hoenderdaell en  getrouwd met Patrick zo zouden jullie me als het goed is wel kunnen vinden hoop ik  omslagfoto is een foto met veel water 

Sjacpm
    Bijdrager
    #10253194 Quote

Leuk! Ik heb je een berichtje gedaan!

Wandelaar
    Bijdrager
    #10253303 Quote

Ik krijg meerdere resultaten als ik op je naam zoek Sharon, maar zie geen info over woonplaats of getrouwd etc. Wat voor profielfoto heb je; sta je er alleen op of met kind/man, wat voor achtergrond, kleur of zwart/wit etc.? De enige die ik zie met water lijkt in de betuwe te wonen.

Sannnneke
    Bijdrager
    #10253349 Quote

Ik zou ook graag bij de Facebook groep komen maar zie zo veel Sharon van den Broek’s en niemand die aan je omschrijving voldoet. Kan je nog wat duidelijker omschrijven hoe je foto eruit ziet? 

#10253407 Quote

Hi gefeliciteerd iedereen!

Ook ik sluit me bij deze groep aan 8 juni 2020 verwachte we ons eerste kindje, na een mk 6 maanden geleden, 29 oktober de eerste echo heel spannend allemaal!

#10253478 Quote

Hey meiden vervelend dat jullie me niet kunnen vinden, ben evt ook actief op WIJ.nl geboorteclub juni 2020 (mast-) daar kan je evt pb sturen. Maar  sta op mijn profiel met man en mijn(zoon in blauw jasje) ik met lippenstift mocht dit nog niet genoeg info zijn hoor ik het graag je kan op fb eerst zoeken op naam als je dan op personen klikt kan je meerdere zoekopties aanklikken waaronder plaats dan kunnen jullie me hopelijk vinden 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Sjaapie
    Bijdrager
    #10253498 Quote

Leuk! Ik stuur je een PB.

Maan
    Bijdrager
    #10253523 Quote

Ik heb je gevonden en een berichtje gestuurd 🙂 spannend!

Ik heb vandaag mn intake gehad bij de verloskundige en heb 11 november mn eerste echo! Super spannend allemaal, ik ben zo ongeduldig haha.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct