Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend juni 2020

• Auteur
  • Parenttobe
    Bijdrager
    #10262435 Quote

Hallo allemaal,

@Zwaantje, wel soort van fijn om het nu 100% zeker te weten maar blijft natuurlijk wel rot. Hopelijk hebben jullie snel meer geluk!

Ik ga inmiddels van mijn 7e, mijn 8e week in. Nog 1,5 week wachten op de eerste echo, vrijdag de 15e. Hebben besloten om waarschijnlijk dat weekend het ook aan beide ouders te vertellen, vanuit gaande dat alles goed is. Blijf wel constant in m’n achterhoofd houden dat t ook zo kan zijn dat t niet goed is, al heb ik daar geen aanleiding toe qua symptomen.

Twee weken later, als ik iets meer dan 10 weken ben, rond 1 dec, vertellen we het mijn 3 zusjes incl aanhang en zijn 3 broers incl aanhang. Hebben van mijn vriendskant dan sinterklaas, dus willen het een beetje op een leuke manier als cadeau brengen.. maar wat 😅😊?!  Met kerst denk de rest van de familie en vrienden. Als t voorspoedig verloopt dan rond 14 weken, maar we kijken natuurlijk  wel met spanning uit naar de aankomende tijd.

Qua symptomen zijn de steken in onderbuik niet meer dagelijk, wel dagelijks meer vermoeid en heb vaker barstende koppijn, zoals nu. Borsten blijven nog steeds heel gevoelig.. we gaan t zien hoe t verder verloopt..

Spannendetijd
    Bijdrager
    #10262373 Quote

Veel sterkte, Zwaantje. Ik hoop dat je spoedig gezegend wordt met een mooie en gezonde zwangerschap. Ik duim voor jullie! 

Zwaantje
    Bijdrager
    #10262170 Quote

Kleine en laatste update: De echo heeft definitief uitsluitsel geboden. We hebben helaas een vroege miskraam gehad. Gelukkig zag mijn baarmoeder er schoon uit. De eileiders zijn ook gecontroleerd, deze waren ook goed.

Het is nu wachten op m’n menstruatie en daarna mogen we de draad weer oppakken. Ik hoop dat ik dit jaar nog een ‘echte’ positieve test in handen mag krijgen. 

Succes met jullie zwangerschappen allemaal! Het is jullie gegund!

JustMeD
    Bijdrager
    #10261554 Quote

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!

En wat naar voor diegene waarbij het niet voorspoedig verloopt.

Ik heb dinsdag de 1e afspraak voor een echo. Dit is mijn 3e zwangerschap. Ik heb al 2 zoons, oudste is 8,5 en de jongste wordt morgen 6.

Ik zou nu 7 weken zijn zo’n beetje. 

Tralala
    Bijdrager
    #10261466 Quote

Oh Zwaantje wat zenuwmakend! Ik zou ook erg onzeker worden. Ik zal voor je duimen dinsdag en laten we hopen dat het alsnog allemaal goed zit. Veel sterkte!

Zwaantje
    Bijdrager
    #10261387 Quote

@Allemaal Bedankt voor jullie medeleven. Het gaat redelijk goed, al moest ik vanmiddag de brok in mijn keel even wegslikken toen ik over de kinderafdeling van de Ikea liep. Dinsdag een echo staan om alles vanbinnen nog even te bekijken. 

@Knufje Ik deed opnieuw een test (cb digitaal) om mezelf juist te overtuigen dat het nog steeds goed zat. De test gaf echter ‘niet zwanger’ aan terwijl het een week daarvoor nog ‘zwanger 1-2 weken’ aangaf. De vk zei dat dat met ruim 6 weken wel erg ongebruikelijk was. Vandaar dat mijn onderbuikgevoel voor groot deel bevestigd werd. Ik ervaar daarnaast ook een afname in symptomen (dit hoeft niet altijd slecht te zijn, dat weet ik).

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Knufje
    Bijdrager
    #10261034 Quote

@zwaantje wat naar om te horen… mag ik vragen hoe je onderbuik gevoel is bevestigd dan? Heb je een vergroegde echo laten maken omdat je zo onzeker en bleek die niet goed, of heb je een bloeding opnieuw gehad? 

Rond mn eigenlijke menstruatie ook heeel klein beetje en heel licht bloedverlies gehad.  Rood van kleur mar echt maar 1 moment. Daarna nix meer. Week erna positief getest. Nu nog steeds zwanger gevoel, lichte steekjes in onderboek zo af en toe en pijnlijke borsten. Verder geen klachten. 13nov 1e echo.

Josepe
    Bijdrager
    #10260908 Quote

Zwanger van ons eerste kindje  5 juni uitgerekend. Eerste zwangerschap sowieso en was meteen raak na stoppen van de pil. Afgelopen dinsdag eerste echo gehad en die was goed. Volgende echo is 15 november 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct