Hi!
@ElsieJoy wat fijn dat de diabetes test negatief was, toch een hele opluchting!
@MarijkePlusTwee toch wel een prettig idee he dat het kindje al ingedaald ligt en helemaal dat je nu wellicht voor een vaginale bevalling mag gaan!
@CGVRCIV wel geruststellend al die bewegingen toch, het kindje vermaakt zich in ieder geval nog prima. Alleen is het nu inderdaad niet zo prettig meer, omdat het geen klein wezentje meer is maar heel je buik in beslag neemt en dus inderdaad schopt en duwt op plekken waarvan je het bestaan niet wist.
Hier gaat alles goed, met 37+2 weken nu al bijna 2 weken met verlof. Dat is wel heel raar, want ik ben erg slecht in stil zitten. Gelukkig is het mooi weer geweest de afgelopen tijd dus veel in de tuin kunnen zitten en doen. Ik had eigenlijk verwacht dat na mijn laatste controle, de controles elke week zouden zijn (vorige was met 35+5), maar de volgende is met 37+4 weken. Maar aan de andere kant wat is twee weken nou. Daarna is het wel elke week op controle. Ben heel benieuwd wanneer de kleine gaat komen, mijn gevoel zegt dat het eerder komt. Maar ook niet te vroeg, want ben nog “druk” bezig met bedenken hoe en waar alles in de kasten moet komen en er moeten nog wat laatste dingen gewassen worden en nog een paar kleine dingetjes besteld. Maar verder zijn we er denk ik. Jullie alles in huis en gereed?
Merk wel dat mijn benen het verlof een beter idee vinden dan nog 45-50 uur per week over een terras vliegen. Ook al wil ik er niet helemaal aan toegeven dat thuiszitten een betere optie is. Maar dat is liefde voor het vak hebben, kan het ook niet helpen. Op maagzuur na en wat voeten hier en daar onder mijn ribben voel ik me gelukkig nog steeds goed en fit!
Groetjes!