Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend juni 2022

• Auteur
  • Nuggy
    Bijdrager
    #10492534 Quote

Ja misschien wel leuk inderdaad een app groepje

Carrotcake
    Bijdrager
    #10492583 Quote

Iedereen die in een groepsapp zou willen mag een mailtje met naam en nummer sturen naar: hpatries0@gmail.com 😊

#10492587 Quote

Mailtje verzonden 🙂 denk dat whatsapp nog niet lukt door de storing 🙂

#10492628 Quote

hoi meiden iedereen gefeliciteerd!
    ik ben nu 4+5 weken en dit is mijn eerste. ik ben uitgerekend op 8 juni 2022 en ik heb mijn eerste echo op 27 oktober! 🙂 ik ben zo ongeduldig ik kan niet wachten! elke ochtend word ik wakker en denk ik: o ja ! ik ben echt zwanger!!! net zoals vele meiden wat ik lees ik ook weinig klachten alleen heel erg pijnlijke borsten en soort van krampjes wat lijkt op menstruatie pijn wat ik soms dan wel eng vind.. omdat het zo vroeg is ben ik bang dat het echt menstruatie pijn is. dat is eigenlijk het enige ik voel mij Verder super goed en ik hoop dat het zo blijft. succes iedereen en ik kom ook wel in de groeps app lijkt me leuk.

SunShiine
    Bijdrager
    #10492688 Quote

Een appgroepje lijkt mij ook leuk. Ik heb een mailtje gestuurd😊

#10492697 Quote

..

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Nachtegaal
    Bijdrager
    #10492800 Quote

Gefeliciteerd allemaal!! Ik had zelf zondag een positieve test in handen 😊 Het nieuws moet bij mij nog wel aardig bezinken hoor 😉 Leuk idee van een app groepje, ik sluit graag aan!

#10493000 Quote

Hee! Ik heb ook een mailtje gestuurd voor het apl groepje.

Ik ben 1 juni 2022 uitgerekend van mijn tweede kindje. Mijn zoontje is nu 20 maanden oud. Erg spannend allemaal, maar zoveel zin in! Vandaag bij de echo een hartje gezien ♥️

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct