Hier gaat het goed! Wij hebben komende woensdag onze eerste echo en ik vind het toch wel heel spannend. Fingers crossed dat alles goed mag zijn en dat de kleine er goed uit ziet! Ik ben dan 8 weken zwanger.
Ik begin sinds vorige week wel weer nieuwe veranderingen te merken. Met name op hormonaal gebied giert er van alles door mijn lijf… Mijn man heeft het een beetje te verduren daardoor, moet ik eerlijk toegeven 😉 Maar gisteren wel een goed gesprek met hem gehad over bijvoorbeeld moe zijn, misselijkheid, et cetera. Dat heeft geholpen, want ik had mijzelf duidelijk iet teveel ingebeeld dat hij allemaal dingen wel vanzelf zou weten of begrijpen, lol.
Mijn misselijkheid is nu wel begonnen, en helaas vaak juist in de avond rond etenstijd. Ik krijg dan bijna niks weg en vind het echt moeilijk om te koken. Bepaalde luchtjes kan ik dan echt even niet tegen, net als kruidig eten of iets zuurs/tomaat-achtigs. Verder heb k denk ik af en toe steken in mijn banden. Als ik me draai in bed bijvoorbeeld, of als ik moet niezen, schiet er echt af en toe een pijn door me heen op heuphoogte ongeveer. Dus ik ga ervan uit dat dat betekent dat mijn baarmoeder en de kleine al lekker aan ’t groeien zijn 🙂
Hoe is het met de rest? We hebben volgens mij veel echo’s de komende week. Super spannend voor iedereen.