Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend maart 2019

• Auteur
  • BO GA
    Bijdrager
    #10089265 Quote

Hoi! 

Ik hoor ook bij dit clubje 🙂 zaterdag, zondag en maandag positieve testen gehad. Vandaag langs de huisarts voor bloed te laten trekken. 

Een vraagje: wij gaan naar de VS van 17/7 tot 7/8. Als ik terugben, ben ik dus eigenlijk 10-11 weken zwanger. Wanneer we vertrekken ben ik 6-7 weken zwanger. Wanneer laten jullie een eerste echo doen? Ik moet dat eigenlijk plannen net voor of na de reis dan? 

Groeten!

Ninaa
    Bijdrager
    #10089223 Quote

@TTessy

Oooh bij jou ook al zo snel. Bij mij was de echo 19 april. Zou precies 10 weken zijn maar het hartje bleek gestopt met 8+5 weken. Rond de 7 weken al wel een goede echo gehad waarbij we een hartje hadden gezien en gehoord. 26 april curettage gehad en nu weer zwanger gelukkig!!

Ik heb 11 juli een echo dus we lopen wel gelijk nu ongeveer. En inderdaad doodeng ja!! 

JolandaKJ
    Bijdrager
    #10089220 Quote

Hallo allemaal,

Wat leuk dit topic! Allereerst gefeliciteerd!! Ik mag mij ook bij jullie aansluiten. Afgelopen donderdag een vroege test gedaan en direct positief! 

Bijzonder om te lezen dat bij sommige van jullie het ook eerder mis is gegaan.. ons kindje was goed 8 weken terwijl ik al 10 weken zwanger was, helaas bij 2e echo klopte het hartje ook niet meer.

Nu tijd om weer blij te zijn 🙂

Hoe gaat het met jullie zwangerschapskwaaltjes?

Groetjes Jolanda

Kiku
    Bijdrager
    #10089214 Quote

Haha bij mijn 1e nergens last van gehad dus gaan we nu weer voor 

Sandujour
    Bijdrager
    #10089158 Quote

Hoi allemaal,

Iedereen gefeliciteerd!! Ik mag me hier ook aansluiten 🙂 Zo happy, van het weekend positief getest. Voor ons is het de tweede (maar we zijn er al even uit want onze dochter is deze maand 9 geworden). Dit was de 3e ronde voor ons, had nooooit gedacht dat het zo snel zou gaan…

Ik voel een hoop gerommel in m’n buik en heb ’s ochtends last van lichte misselijkheid maar nog niks wat echt vervelend is.

@Kirsten, bij onze eerste kreeg ik pas bij 7 weken last van kwaaltjes, dus kan nog komen 😉 

@TTessy, wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent geraakt!  

TTessy
    Bijdrager
    #10089147 Quote

@Ninaa ik had mijn echo op 14 maart jongstleden toen ze erachter kwamen dat het hartje niet klopte en het vruchtje meette toen 7wk+5 terwijl ik al 8+6 was. Dus het heeft bij mij 3 maanden geduurd, dus best snel!

Ik probeer niet meer elke dag hier te zitten want ik maak mezelf helemaal gek, ik heb 12 juli een eerste afspraak. Ik vind het doodeng!

Bij jou ook niet je eerste zwangerschap?

@Kirsten ik voel me moe en heb af en toe van die kokhals aanvallen, voor de rest voel ik niet zoveel eigenlijk.

Lees ook: Groei van de zwangere buik

Kiku
    Bijdrager
    #10089133 Quote

Gefeliciteerd allemaal.

Ik mag me ook aansluiten 21 juni positief getest en even uitgerekend dat ik  maart ben uitgerekend.

Ik voel me eigenlijk niet heel anders als normaal jullie wel?

MamaEE
    Bijdrager
    #10089132 Quote

Gefeliciteerd allemaal! 

Ik ben toch zo vreselijk moe en nu al vaak misselijk in de nacht en ochtend. En dan ben ik nog maar 4 of 5 weken zwanger ofzo! Ik ga er maar vanuit dat het ook snel weer over is haha. 

Hoe gaat het met jullie allemaal? 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct