Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend maart 2020

• Auteur
  • SharonaVanheesss
    Bijdrager

Hi, 

Sharona hier, wie lijkt het leuk om een kleine fb groep aan te maken met mama’s die uitgerekend zijn in maart 2020, zo om elkaar tot steun te zijn en misschien de mama’s met hun 1e kindje onze ervaring te delen (voor mij me 3e kindje) 

Zal mezelf even voorstellen! 

1. Ben Sharona, getrouwd met Marijn en al 2 lieve zoontjes Stan (2,5) en Sven (8mnd). Ben nu zwanger van de 3e, dit is een verrassingskindje maar wel zeer welkom. Wij wonen in geertruidenberg. 

Nero
    Bijdrager
    #10223012 Quote

Gefeliciteerd! Er is al een actieve maart 2020 topic aangemaakt tijdje terug, daar kun je gezellig aansluiten om mee te kletsen! 😊

SharonaVanheesss
    Bijdrager
    #10223206 Quote

Hi! 

Bedoelde echt op facebook, hier moet ik telkens opnieuw inloggen en alles dus vind ik zelf niet zo handig 😁 

Nero
    Bijdrager
    #10223374 Quote

Ohh sorry ik zie t idd, nou mn concentratie is ook niet meer wat t geweest is blijkbaar haha!🙈

Kramster
    Bijdrager
    #10223562 Quote

Er is ook al een Facebook :). Je kunt mailen naar uitgerekendmaart2020@gmail.com om te worden toegevoegd.

#10254486 Quote

Is er ook een Whatsapp groep?

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct