Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Maart 2020

• Auteur
  • ElsieJoy
    Bijdrager
    #10221693 Quote

Ik hoop het ook. Bij jou is het dan weer opgehouden het bloedverlies?
    Ik weet ook dat het nog best goed kan komen, maar het onbezorgde gaat er in elk geval wel vanaf… Heb ook het idee dat ik nu minder misselijk ben en dat vind ik toch wel eng, want gisteren voelde ik me nog superzwanger. Tuurlijk kan het sowieso wel wat schommelen, maar toch…
    Heb net de verloskundige gebeld en die is als het goed is nu aan het kijken of er vandaag nog ergens een plekje is voor een echo en belt straks terug…

MyMiracle
    Bijdrager
    #10221695 Quote

@ElsieJoy  oh dat is echt naar zeg!😕 Ik hoop voor je dat het niet erg is en misschien iets van een innestelingsbloeding. 🍀 Sterkte meid..

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10221729 Quote

Zo, zelfs al weer terug van de echo en die was gelukkig nog wel goed. Pffft, wat kun je door zoiets in spanning zitten zeg! Hartje klopt, ze schatten me nu misschien zelfs 6w4d ipv 6w3d in, en geen oorzaak gevonden voor het bloedverlies. Echt superblij ben ik nog niet, maar wel ontzettend opgelucht. Nu hopen dat dat bloedverlies straks helemaal ophoudt, zodat ik er ook weer een beetje van kan gaan genieten.

MyMiracle
    Bijdrager
    #10221737 Quote

Ohh dat is goed nieuws zeg! Tuurlijk nog in spanning, maar geeft weer hoop💖

Yres
    Bijdrager
    #10221745 Quote

Wat fijn dat alles er goed uitziet Elsiejoy!  Blijft natuurlijk schrikken zoiets! Gelukkig ben je wel een beetjeopgelucht teruggekomen van de echo! Super dat je ook zo snel terecht kon! 

Bij mij was het gebleven bij een veegje donderdag, een veegje maandag en een drup gisterochtend (allemaal heel lichtbruin vermengd met afscheiding, beetje vies verhaal wel Haha). Nu ben ik nog steeds telkens aan het checken, maar gelukkig alleen wat afscheiding. Hopelijk blijft het zo.

Nog twee weken en 1 dag voordat we de echo krijgen. Aftellen! 😉

IEtje
    Bijdrager
    #10221751 Quote

Elsiejoy fijn dat je gelijk langs kon komen voor een echo en dat deze goed was. Ik snap je onzekerheid. Zou ik ook hebben hoor. Knuffel vanuit hier. 😚

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Kiki Jo
    Bijdrager
    #10221757 Quote

Wat fijn dat alles goed was @ElsieJoy!!!!

Toen ik het las dacht ik echt neee, en gelukkig een paar berichten verder dat je de echo had gehad en je het hartje zelfs zag kloppen! Wat moet dat een opluchting zijn🤗

Verrassingvanons
    Bijdrager
    #10221800 Quote

Hi, ik heb zojuist een mail gestuurd. Als de Facebook pagina echt geheim is, zou ik graag toegevoegd worden. Dank je wel!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct