Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Maart 2020

• Auteur
  • IEtje
    Bijdrager
    #10220995 Quote

@yres wat leuk ik heb 26 juli de eerste echo. 

@jebentzowelkomkleintje kun je niet iets anders bedenken waardoor je dat weekend echt niet kunt. Familieweekend of zoiets. Lastig hoor. 

#10220926 Quote

Help! Nu al jullie hulp nodig.. precies een maand na mijn uitgerekende datum willen mijn vriendinnen een weekend weg naar het buitenland plannen. Vanavond willen ze boeken.

Ik wil het sowieso stil houden tot na de 12 weken echo. Wat ga ik nu doen?

Opties

1. Ik boek en betaal mee en annuleer dan

2. Ik ga niet meer, ze zullen het willen verzetten dus ik moet smoesjes bedenken

3. Ik vraag of we later kunnen boeken maar met welke reden?

4. Ik vraag of we heel veel eerder of een heeeeel stuk later kunnen gaan, maar dan nog… met welke reden?

Help! Waar zouden jullie voor kiezen?

Yres
    Bijdrager
    #10220925 Quote

Hoi,

Ik zou in het begin van de 6e week zitten en volgens eigen berekening rond begin maart ‘uitgerekend’.

Ik heb net als een aantal van jullie bijna nergens last van: alleen een beetje gevoeligere, grotere borsten en wat lage buikpijn. Vind het een beetje beangstigend. Helemaal nu ik ook lichtbruin verlies heb. Klinkt een beetje als Zeeuws meisje, alleen had ik het donderdag voor de eerste keer en vandaag voor de tweede keer.. @ Zeeuws meisje, Heel erg wat je hebt meegemaakt, veel sterkte! 

Mijn echo zou de 25e zijn. Ik hoop echt dat het zo mag zijn! Ben een beetje in dubio of ik de verloskundige moet bellen. 

Liefdebenjij
    Bijdrager
    #10220918 Quote

@ zeeuws meisje   ach wat vreselijk!! Maar idd beter nu dan over een paar weken.. Heel veel sterkte! 

MyMiracle
    Bijdrager
    #10220917 Quote

@ Kiki Jo, enerzijds goed om te horen dat ik niet de enige ben met weinig klachten! Vooralsnog moeten we er denk ik maar eventjes van ” genieten ” voor zover als dat kan. Als ik de verhalen lees komen er ongetwijfeld nog andere dagen..

Ik heb mijn eerste echo op 24 juli, nog 2.5 week. (Duurt wachten lang he!!🤗) Dan zou ik zelf 7 weken zijn volgens berekening. En jij?

Zeeuws-meisje
    Bijdrager
    #10220889 Quote

Bedankt meiden, lief van jullie. ❤️

Ik ben ergens wel blij dat het nu ‘al’ is dan wanneer je al een hartje hebt gehoord. Dat lijkt me nog veel heftiger. Desondanks is het verdrietig, maar anderzijds ben ik ook heel blij dat ik (op de natuurlijke manier) zwanger kan worden want dat is ook niet vanzelfsprekend.

Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap met hopelijk niet te veel vervelende kwaaltjes 🤗

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Kiki Jo
    Bijdrager
    #10220879 Quote

@MyMiracle herkenbaar! Ik ervaar ook bijna geen klachten behalve een beetje moe en een zwaar warm hoofd. Vind het ook wel spannend maar aan de andere kant denk ik, beter dit dan bloeden of wat dan ook. Wanneer heb jij je eerste echo?

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10220825 Quote

@zeeuws meisje, wat naar zeg! Heel veel sterkte en hopelijk mag het snel weer raak zijn, maar dan wel goed zitten!

@NewMomL, ook spannend zeg! Hopelijk kan je snel terecht. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct