Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Maart 2020

• Auteur
  • Zonnebloempie
    Bijdrager
    #10242261 Quote

Ohja, ik heb sinds gisteren last van enorme duizeligheid met flauwvallen. Gisteren tijdens hond uitlaten ging ik knock out! Ik neem al extra ijzer in. Heeft iemand hier nog meer last van? Enorm vervelend!

Kriebelbeestje
    Bijdrager
    #10242301 Quote

Wie doet er mee met moeders voor moeders ?

Onze volgende  echo is 25 sept in het ziekenhuis voor laatst controle daar en dan alleen nog maar bij de verloskundige

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10242392 Quote

@Kriebelbeestje Ik doe deze week nog mee met moeders voor moeders. Maar volgende week moet ik alweer stoppen omdat je maar tot 16 weken mee mag doen. Heb ook ff op pauze gestaan wegens blaasontsteking, maar inmiddels voorbij. 🙂

@Zonnebloempje, ik wordt soms dus ook echt flauw/duizelig, vooral als ik te snel opsta of me teveel inspan. Denk dat het toch ook met de bloedarmoede te maken heeft. Anders heb ik hier nooit last van, en duizeligheid/slap voelen hoort wel ook bij bloedarmoede. Maar jouw ijzer was nog niet geprikt toch?

Zonnebloempie
    Bijdrager
    #10242528 Quote

Nee klopt nog niet geprikt. Doen ze dat ook standaard tijdens die bloedtesten? Dan krijg ik dat volgende week. Wat doe jij er nu aan dan?

Ik doe ook mee met moeders voor moeders!

Dotinlove
    Bijdrager
    #10242583 Quote

Hey Dames,

Ik heb de uitslag van de nipt binnen. Ze hebben niks gevonden, en het geslacht is bekend!!! Het is een jongen en een meisje!!!!’💗💙💗💙💗💙💗💙

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10242661 Quote

Oh wat leuk! Van allebei eentje. 🙂 (Maar 2 meiden of 2 jongens was natuurlijk ook hartstikke leuk geweest). Kan de NIPT wel iets zinnigs zeggen eigenlijk bij een twee eiige tweeling?

Hb wordt volgens mij standaard geprikt, of ijzergehalte ook geprikt wordt weet ik niet. Misschien is het ook wel een van beide wat geprikt wordt?

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Deetje A
    Bijdrager
    #10243003 Quote

Hoi allemaal,

Ik heb soms ook dat ik te snel opsta en duizelig wordt! Soms al als ik mijn veters strik en daarna mijn hoofd weer omhoog doe. Ben nog niet echt flauwgevallen gelukkig.. de laatste controle was mijn bloeddruk aan de lage kant! Wat normaal was aan het begin van de zwangerschap zei ze, maar dit kon de reden zijn van het duizelig worden..

ook ik heb de uitslag van de NIPT (zonder nevenbevindingen) binnen, helemaal goed! Ben super opgelucht!!

Helaas ben ik nog steeds heel erg misselijk en moe, ik merk wel dat de misselijkheid zich vooral bij sochtends houd en niet persee meer de hele dag!

Ik mag nog tot 26 september meedoen aan moeders voor moeders.

x Deetje A

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10243282 Quote

Vervelend dat die misselijkheid en vermoeidheid nog niet weg zijn! Hier ook nog niet helemaal, al is de misselijkheid wel echt minder aan het worden voor mijn gevoel. Maar misschien is dat ook wel deels omdat ik mijn gedrag erop aangepast heb, (makkelijker met een grote boog om nare geurtjes heenloop bijvoorbeeld, ander afwasmiddel dat niet zo sterk geurt, voeding heb gevonden die ik ook als ik misselijk ben redelijk kan verdragen enzo). 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct