Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Maart 2020

• Auteur
  • Kriebelbeestje
    Bijdrager
    #10253534 Quote

Ik voel al 2 weken de baby. Heel apart. 2e zwangerschap dus weet precies hoe het begin voelt en heb dat sinds ik 13 wkn ben. Echt grappig. Zaterdag gaan we lekker nog 10 dagen naar Tenerife. Even genieten van onze laatste vakantie met zn 3en. 

BabieBooo
    Bijdrager
    #10253943 Quote

Gelukkig inderdaad niet je ogen dicht haha.  Hier hebben we het ook over de “hij” – vorm. Dan is het verspreken ook een soort van ingedekt haha. 😜

Hier voel ik af en toe een “plopje”, geen idee of dat ons kleintje is, mijn darmen of mijn banden die gespannen zijn haha. Ben ook nog “maar” 16 weken en geen idee hoe mijn placenta ligt, weet ik 8 november pas.

Oh, heerlijk tenerife 😎😍 hier wordt het waarschijnlijk een midweekje Ommen haha. Maar nu ook zwaar ziek, beroerd. En spugen ook sinds 7 weken, dus blij ook dat ik het vliegtuig niet in hoef.. Vanmiddag klein boodschapje doen ging al niet zonder overgeven 😭 

#10254490 Quote

Heey Ik ben 27 maart uitgerekend os het een idee om met zn alle een Whatsapp groep te maken?? Dan kunnen jullie mij een appje sturen als er animo voor is?? 

#10254492 Quote

Hoii hoii allemaal! Misschien leuk als we een apje opstarten? Voor de meiden die willen en in maart zijn uitgerekend? Ik merk namelijk dat ik af en toe best dingen op aan het zoeken ben of dat ik iets wil weten. En misschien ook wel leuk om mekaar via een apje te steunen en te volgen? ik zelf ben zwanger van de 1e en vind het allemaal reuze spannend en leuk en nieuw samen met mijn partner. We hebben er heel veel zin in. Liefs Regina

Hoi! Lijkt me erg leuk dit was mijn voorstel ook. Is hier al een appje van??

Liekeg
    Bijdrager
    #10254493 Quote

Hallo ik ben 30 maart uitgerekend van de tweede. We weten inmiddels dat we nu een meisje verwachten. 

#10255086 Quote

Hoi! Lijkt me erg leuk dit was mijn voorstel ook. Is hier al een appje van??

Hoi, ik zou er ook graag in willen! 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10255333 Quote

@BabieBoo, ik moet er momenteel ook niet aan denken om op vliegvakantie te gaan. Hou mij maar lekker in Nederland. (Al zijn Duitse snelwegen qua toiletten dan wel weer fijner en ik moet wel echt vaker nu, haha). 

Ik begin de baby ook steeds vaker te voelen. Super fijn! Voel hem/haar nog steeds niet elke dag, maar er zijn toch wel wat omschrijvingen van anderen in mijn omgeving die ik nu meer kan plaatsen. Zo zegt een kennis van mij telkens dat het voelt alsof er een vis door je buik zwemt. En gisteren dacht ik ineens: ik begrijp helemaal wat ze bedoelt. 

Ik vroeg mij wel af, mijn vriend had van het weekend zn oor op mijn buik liggen en zei dat hij de hartslag van het kindje kon horen. Maar via internet vind ik dat dat vaak pas vanaf een week of 26-28 kan, en ik heb ook nog eens de placenta voor liggen. Zou hij het echt gehoord kunnen hebben? Hij heeft ook ff mijn hartslag geluisterd, maar de baby heeft natuurlijk een veel snellere hartslag, dus hij gaf aan dat het zeker niet die van mij was. Maar toch twijfel ik een beetje of dat überhaupt kan met 20 weken?

natje25
    Bijdrager
    #10255427 Quote

Hoi dames gisteren met 15 weken en 6 dagen echo gehad voor het geslacht vrijdag lukte het niet en gisteren wel. Gister avond gender reveal gehad en we krijgen er een meisje bij. Nu wachten tot 29 oktober en hebben we de 20 weken echo 😍

Liefs Natascha 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct