Hoi allemaal, ik heb echt al een tijdje niets van mij laten horen en dacht ineens: “oh het forum”… dus daar ben ik weer even!
wat fijn om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat, dat iedereen goede Nipt uitslagen heeft en mooie echos!
Wij hebben (een tijdje terug al) ook een goede Nipt uitslag gehad! Wij wilde geen nevenbevindingen weten. Ook hebben we bijna 2 weken geleden de 20 weken echo gehad! Ik ben nu bijna 21 weken. En ook wij willen het geslacht niet weten en gelukkig niet gezien bij de echo. We gaan wel begin december nog een pretecho doen om te kijken of we nog een leuk plaatje kunnen krijgen van de baby!
Ik ben heel alert op of ik de baby al voel Maar ik heb geen idee hoe het moet voelen.. soms heb ik ineens “jeuk” op mijn buik en dan twijfel ik is dit soms de baby.. soms heb ik een soort zwaar gevoel in mijn buik of alsof mijn buik zich samen knijp beetje kramp achtig.. een keer had ik meer zo een trillend spiertjes gevoel.. ben benieuwd wanneer ik echt 100% het idee heb van nou dit is het hahaha.
mijn buik groeit al aardig en ik merk dat mijn jas nog maar net dicht pas dus voor mij is de winterjassen jacht toch wel begonnen aangezien ik echt een koukleumpje ben!
Hoe gaat het bij jullie allemaal? Voelen jullie de baby al echt?
wij hebben aankomende woensdag weer controle ben benieuwd!
X Deetje