Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Maart 2020

• Auteur
  • ElsieJoy
    Bijdrager
    #10270320 Quote

Hoe merkte jij eigenlijk dat je last had van bekken instabiliteit? Ik merk nu ineens sinds een paar dagen dat er vaak iets klem lijkt te zitten in mijn heupgewricht. Weet niet of dat lijkt op de klachten die jij ervaart, heb in het verleden ook mijn heup uit de kom gehad na een nare valpartij. Het lijkt me trouwens nooit echt te laat om naar een fysiotherapeut te stappen. Voor voorkomen is het misschien te laat, maar vast niet voor verergeren voorkomen of verlichting krijgen toch?

#10270338 Quote

Hoii hoii allemaal! Misschien leuk als we een apje opstarten? Voor de meiden die willen en in maart zijn uitgerekend? Ik merk namelijk dat ik af en toe best dingen op aan het zoeken ben of dat ik iets wil weten. En misschien ook wel leuk om mekaar via een apje te steunen en te volgen? ik zelf ben zwanger van de 1e en vind het allemaal reuze spannend en leuk en nieuw samen met mijn partner. We hebben er heel veel zin in. Liefs Regina

Hé wat een goed idee! Is dit al opgestart en zo ja hoe kom ik er bij? Liefs 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct