Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend mei 2022

• Auteur
  • Mamavaneenmeisje
    Bijdrager
    #10488152 Quote

Reminder:

Iedereen die in een groepsapp geplaatst wilt worden, graag even je telefoonnummer mailen naar pinatapoekie@gmail.com.

Ik maak groepen aan van 6-8 personen.
    Er zijn ondertussen al 6 groepen gemaakt 😄.

Annevy
    Bijdrager
    #10488322 Quote

.

Marietkars
    Bijdrager
    #10488392 Quote

Hallo allemaal,

Bij deze meld ik mij ook.

Ik ben 36 jaar en na 1.5 jaar (pril) in verwachting van mijn 2e kindje. Afgelopen januari heb ik een miskraam gehad.

Ik woon samen en heb een dochter van bijna 9 jaar.

Ben erg moe, opgeblazen gevoel en krampjes in mijn onderbuik.

Als alles goed gaat ben ik 28 mei uitgerekend. Maandag bellen naar de verloskundige voor de eerste echo.

Tot snel weer

Iedereen een fijne zwangerschap

Annevy
    Bijdrager
    #10488396 Quote

Hallo iedereen, allemaal voorzichtig gefeliciteerd!   

Ik stel me hierbij even voor mijn naam is Anne 28 jaar, en we hebben afgelopen weekend omze eerste posititieve test gehad. Zondag nog een test gedaan deze was ook positief. Dit hadden we niet verwacht omdat ik pas 1maand geleden gestopt ben met de pil.   

Dit is onze eerste zwangerschap dus we zijn beide erg nerveus maar hebben er ook erg veel zin in.  

Ik ben ook erg moe, heb last van krampjes en rugpijn.   

Fijne zwangerschap iedereen!! 

Carolinerkj
    Bijdrager
    #10488525 Quote

Hoi allemaal ik meld me hier voorzichtig aan
    Wij zitten in het ivf traject en dit was onze 3e terug plaatsing en 2e positieve test vorige keer ging het 5 dagen na de test alsnog fout dus durf het nog niet echt te geloven
    Onze datum komt uit tussen 28 mei en 30 mei ligt eraan vanaf wanneer ze rekenen de punctie of de terug plaatsing

Annevy
    Bijdrager
    #10488954 Quote

Reminder: Iedereen die in een groepsapp geplaatst wilt worden, graag even je telefoonnummer mailen naar pinatapoekie@gmail.com. Ik maak groepen aan van 6-8 personen. Er zijn ondertussen al 6 groepen gemaakt 😄.

Ik had je via Gmail een berichtje gestuurd, had je deze gezien?

Groetjes Anne

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Suussske
    Bijdrager
    #10489291 Quote

Is er ook al een Facebook-groep voor mei 2022-mama’s?

Helena
    Bijdrager
    #10489427 Quote

Hallo allemaal! Gefeliciteerd dames! Ik ben uitgerekend op 30-05-2022. Eerste kindje en helemaal in de wolken! Het is nog zo pril, ik ben nu 4,5 week zwanger en voel me heel goed: alleen last van m’n borsten.

Wanneer kwamen bij jullie de eerste kwaaltjes?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct