Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend mei 2022

• Auteur
  • Majom
    Bijdrager
    #10496348 Quote

Hier een beetje hetzelfde als Kwastje.
    Vorige zwangerschap ook geen Nipt test gedaan. We neigen nu toch ook vanwege de leeftijd wel naar de Nipt test, maar zonder nevenbevindingen.

WishfulThinking
    Bijdrager
    #10496375 Quote

Wij gaan de nipt wel doen. Niet vanwege leeftijd maar wil gewoon alle info hebben die beschikbaar is.

Swlk
    Bijdrager
    #10496434 Quote

Hier vandaag 12 weken, nog steeds zo ziek
    Als een hond. Zonder medicijnen had ik het voor mijn gevoel nooit gered haha. Vorige week hadden wij een termijn echo en nu is de datum officieel 2 mei. Ik kan al sinds vorige week bloedprikken voor de nipt maar had een flinke terugval qua ziek zijn dus ga ik het vandaag proberen. We doen de nipt zonder nevenbedingen. 30 oktober hebben we de 13
    Weken echo, ik ben dan 13+5. Hopelijk hebben we daarvoor dan ook de uitslag van de nipt, schijnt een goede aanvulling op elkaar zijn.

EnD
    Bijdrager
    #10497865 Quote

Thanks voor het delen van jullie mening/gedachten over de nipt! Wij hebben er voor gekozen om de nipt te doen zonder nevenbevindingen. Ook vanwege dezelfde reden als WishfulThinking. Heb gisteren al het bloed af laten nemen, wel fijn dat dat in 1x kon. 

Is het bij jou nog gelukt om te gaan Swlk? Vervelend dat je je zo ziek heb gevoeld, hopelijk knap je snel op!

Ik ga maandag bellen voor de 13 wk echo 😁

Hoe voelt iedereen zich verder? Bij mij lijkt de misselijkheid weg te zijn, heerlijk! 

#10498687 Quote

Hoi dames…

Ik sluit me aan bij deze groep. Uitgerekend eind mei… nog niet zeker wanneer omdat de groei van de kleine spruit niet klopt met de cyclus en hoeveel dagen dat ik overtijd ben. Morgen wederom extra echo 3e echo vanwegen eerdere miskramen. Dus hoop dat ze morgen duidelijker kunnen zien hoever ik nu ongeveer ben..

Gr bianca 

EnD
    Bijdrager
    #10499109 Quote

Welkom Bianca! Spannend dan zeg… hopelijk heb je een goede echo gehad.

Ik kreeg net al de uitslag van de nipt, alles was goed 🥳 voelt als een geruststelling. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Mamavaneenmeisje
    Bijdrager
    #10500043 Quote

Ik had je via Gmail een berichtje gestuurd, had je deze gezien?

Groetjes Anne

Hoi Anne!

Ik zie tussen mijn mails jou niet staan!
    Wil je mij opnieuw een berichtje doen?
    Ik heb dan trouwens wel nieuwe mensen nodig voor appgroepjes haha, want iedereen heeft ondertussen wel n plekje.

Wie wilt er nog meer? Mail even je nummer pinatapoekie@gmail.com 😁

#10502431 Quote

Gelukkignis de echo helemaal goed… nu 11 weken en 2 dagen zwanger.

Bloed laten prikken  voor de nipt test dus hopen op een positieve uitslag.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct