Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend mei 2022

• Auteur
  • WishfulThinking
    Bijdrager
    #10502558 Quote

Fijn dat je een keuze hebt kunnen maken. Wij hadden wel met nevenvestigingen gedaan. Gewoon leuk om te weten maar niet echt serieus te nemen. Precies 7 dagen later kregen we de uitslag al en alles was goed.

EnD
    Bijdrager
    #10503742 Quote

Fijn! Goed nieuws voor jullie allebei! 

Ik ben vandaag alweer 15 weken zwanger 🤯 13 weken echo was ook helemaal goed ☺

Hoe gaat het verder met jullie?

Annevy
    Bijdrager
    #10503806 Quote

Goedemorgen iedereen, hoe is het met jullie? Ik ben nu 13+4 weken zwanger. De Nipt test hebben wij gedaan met nevenbevindingen en daar is gelukkig niks uitgekomen! Volgende week woensdag hebben we onze volgende afspraak bij de verloskundige. 

EnD
    Bijdrager
    #10506781 Quote

Wat een rust hier! Wordt er veel gebruik gemaakt van de appgroepen? 😊 hoop dat alles goed gaat met iedereen!

We gaan vrijdag het kamertje ophalen bij een collega van mij en ben langzaamaan toe aan het geven aan m’n shopdrang 🤣 dus de eerste rompertjes en hydrofiele doeken zijn al binnen. Zijn jullie daar al mee bezig? En gaan jullie voor nieuw of 2ehands? 

#10506905 Quote

Hallo,.ik meld mij hier ook. Ik ben nu 15+ 5 weken zwanger. En weet sinds dinsdag dat wij een jongetje krijgen. Dus ik heb ook wat kleertjes gekocht! Dat is zo leuk!
    Ik ben wel van plan veel tweedehands te kopen. Op Vinted vind je heel veel leuks.

Piioenroos
    Bijdrager
    #10507129 Quote

Hej allemaal,
    Wat een rust hier! Vandaag 16 weken zwanger 🥰 wel onrustige weken achter de rug met veel medische echo’s maar tot nu toe zijn de resultaten positief. We zitten nog even in spanning te wachten opnde laatste resultaten. Hoe gaat het bij jullie? Nog klachten?

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct