Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Mei 2022 - pagina 22

• Auteur
  • Piioenroos
    Bijdrager
    #10513800 Quote

Hej,
    Oh maagxuur, een bekende kwaal ook bij mij. Heb nu omeprazol en dat werkt als een malle 😊

De uitslagen waren verder goed! Nu 20 weken echo afwachten. Die zou ik as donderdag hebben helaas positief getest op corona 😔 dus die moeten we verzetten.

Hier nog weknig gekocht maar dat komt denk ook een beetje omdat het de tweede is. Hopelijk na de lockdown nog even shoppen 😊

EnD
    Bijdrager
    #10514331 Quote

Aaaah wat balen! Hopelijk snel in de herkansing voor de 20wk echo! Omeprazol ga ik proberen! Dank voor de tip. En beterschap, hoop dat je er niet al te ziek van wordt!

M28 welkom! En leuk, een meisje nu! Ik voel sinds 2 weken plofjes en die worden nu steeds duidelijker 🥰

M28
    Bijdrager
    #10514378 Quote

Dank je! Ja leuk die plofjes he.. een teken van leven vind ik zooo een fijn gevoel. Ik ben zelf een Pietje paniek dus kan me overal druk over maken! 

ja een meid, kan het niet geloven! Ik ben zelf gek op roze en strikjes etc maar dacht altijd ik zal wel jongens krijgen, die trouwens ook geweldig zijn. Ik heb een pracht van een jongen! Maar och al die meisjes kleding, ik blijf kopen 😍.. angst blijft beetje hangen dat ze het misschien niet goed gezien hebben en het met de 20 weken echo toch een jongen is hahaha!  

weten jullie al wat het geslacht is van jullie baby

Piioenroos
    Bijdrager
    #10514422 Quote

Heerlijk he, die plopjes! Oh en een meisje wat super leuk! Stiekem hoopte ik daar ook op maar tis een tweede jongen. Ook heel leuk voor zijn grote broer natuurlijk!

Hier verder alles redelijk te doen met corona maar had de Kerst toch anders voor mij gezien.

EnD
    Bijdrager
    #10514566 Quote

Jaa leuk, lekker jurkjes shoppen 🤣 oeh dat zou toch wat zijn, als ze het niet goed hebben gezien… niet toevallig het kamertje ook al roze gemaakt? Hahaha

Wij houden het geslacht een verassing, kamertje en kleertjes zijn allemaal neutraal. Over een week of 3 zijn de gordijnen klaar en dan is het kamertje al af! Moet alleen de box nog even een lik verf geven.

Ja balen zo precies met de kerst in quarantaine, bah 😔 gaan jullie er thuis wel wat leuks van maken?

BernicevdB
    Bijdrager
    #10517931 Quote

Hoi hoi… Ik ben 4 mei 2022 uitgerekend en voel sinds 17w2d schopjes. Nu ben ik 22w6d en voelde het vorige week echt hard schoppen. Alleen sinds 5 dagen niet meer zo goed. Ik ben nogal een stress kip en maak me snel zorgen. Heeft iemand dit wel vaker of is dit ongewoon?

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

EnD
    Bijdrager
    #10518493 Quote

Hoi Bernice! Ik ben de 8e uitgerekend dus loop ongeveer gelijk met jou en had vorige week hetzelfde! Soms echt hard en dan weer een aantal dagen heel zacht of bijna niks. Als je je echt ongerust maakt zou ik je verloskundige gewoon bellen!

M28
    Bijdrager
    #10518782 Quote

@piioenroos,

2 mannen had ik ook helemaal leuk gevonden hoor! Maar stiekem hoopte ik dus ook op een meisje. Maar meer vanwege de aankleding, gezellig roze spul in huis. Mijn zoontje is 4 en wilt alleen maar stoeien en vechten en overal staan raceauto’s.. maar och wat is dat mijn ventje zeg! En hij kan zo lief zijn, roept elke dag dat hij met mij gaat trouwen en nu ook met z’n zusje.. hij wilde trouwens het liefste een broertje, wat ik heel goed begrijp hoor! 

Hoe voel je je nu verder ben je erg ziek? Ik heb Corona gehad toen ik 10 weken was, was goed beroerd hoor!

@bernice,

hier net zo hoor, zo voel ik plopjes en zo weer niets! Staat het zweet gelijk op me rug!

ik probeer soms dan even rustig te gaan liggen en me er echt op de focussen en dan voel ik de baby weer! 
    even wat hoesten en zachtjes duwen.. En anders je vk bellen! Ik ben ook wel eens langs geweest om extra te luisteren! 
    (goh wat ben ik wijs voor een anders zeg, als het mezelf betreft loop ik als een kip zonder kop door het huis haha 🤣)

wij hebben vanavond de 20 weken echo! Vind het toch weer heel erg spannend hoor 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct