Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Mei 2022 - pagina 23

• Auteur
  • EnD
    Bijdrager
    #10518784 Quote

M28, echt een stoere jongen dus. Spannend weer! Vond die weken tussen de 13 weken echo en de 20 weken echo veel te lang duren 😂 Succes met de echo vanavond! 

Hoe voelen jullie je verder? Ik werk in het ziekenhuis en merk wel dat het lichamelijk al zwaarder wordt. 

BernicevdB
    Bijdrager
    #10519929 Quote

@EnD en @M28

bedankt! Ik hoor dus dat het wel normaal is. Heb het nu ook steeds vaker. Een dag heel druk en dan weer een dag bijna niks. 

ik heb ook erg veel last van harde buiken. Iemand hier ook veel last van? 

EnD
    Bijdrager
    #10520489 Quote

@Bernice: ik heb een aantal x een harde buik gehad. Wist niet wat me overkwam de 1e x 😂 

M28 hoe ging het met de kleine tijdens je echo? 

EnD
    Bijdrager
    #10525161 Quote

Hier 25 weken alweer! Kamertje is helemaal af en vorige week hebben we de kinderwagen uitgezocht en besteld. Hoe gaat het met jullie? ☺️

EnD
    Bijdrager
    #10545962 Quote

Hoi allemaal! Weinig activiteit in dit topic 🤭 Ik ben sinds deze week met verlof, voelt nog een beetje raar en het gaat echt opschieten! Hoe gaat het met jullie? 

Piioenroos
    Bijdrager
    #10545965 Quote

Hej! Ik ben ook sinds deze week met verlof voelt heel gek! Maar ook heerlijk! Nog plannen in je verlof?
    Hier gaan we gerustgesteld het verlof in: 20 weken lang echo’s gehad in het AMC en vorige week is de baby goed gekeurd dus nu echt even genieten 🥰

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

EnD
    Bijdrager
    #10548136 Quote

Oh jeetje elke week ritje ziekenhuis dus! Dat moet vast spannend geweest zijn, wel fijn dat de beeb nu is goed is gekeurd 🤭

Heb de afgelopen week veel afspraken gehad en ben nog even aan het afstuderen, whaha. Dus tussendoor wat wasjes en verder is alles in huis. Morgen nog even wat bollebuiken foto’s laten maken! 

Jij nog plannen? En alles klaar en in huis?

Piioenroos
    Bijdrager
    #10548834 Quote

Wat toevallig: bij mijn vorige zwangerschap ben ik met 35+6 dagen afgestudeerd (en met 36+6 opgenomen in het ziekenhuis) dus oef ik snap de drukte!
    Heel fijn dat de baby is goedgekeurd, nu afwachten tot het komt. Hier weinig plannen meer maar helaas is de babykamer nog niet af dus daar aankomende week druk mee. En jij nog druk met afstuderen, gaat dat nog lukken of is het plan sowieso na de bevalling? Sterkte en succes in ieder geval 💪 verder nog plannen?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct