Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Mei 2022 - pagina 24

• Auteur

Ik ben eind mei uitgerekend, de 30ste ☺️
    Maar ons zoontje komt met 38 weken, en ik ben nu ruim een week met verlof, wilde pas met 36 weken gaan dus dat is wel een beetje zuur helaas. Maar het is wat het is 😅

EnD
    Bijdrager
    #10552521 Quote

Oh echt!! Wat toevallig, balen dat je daarna werd opgenomen. Ik hoop het deze week af te ronden, ben zondag uitgerekend 🤣 Heb erg weinig motivatie en met dit lekkere weer zit ik liever buiten. 

Verder geen plannen, ben vooral erg benieuwd hoe en wanneer de bevalling gaat beginnen! Merk wel wat meer harde buiken en krampjes af en toe.

Hoe staat het met de babykamer? 🤭

EnD
    Bijdrager
    #10552523 Quote

@gebruiker Ja dat lijkt me ook raar, je stelt je toch een soort in op die datum. Waarom willen ze ‘m eerder halen, als ik vragen mag? 🤭 Dan ook lekker genieten van het zonnetje deze week!

Majom
    Bijdrager
    #10552694 Quote

Hoi allemaal,

Ik zie nu ineens dit topic voorbij komen. Ik ben 27 mei 2022 uitgerekend van ons tweede kindje. Echter weten we al dat we die datum niet gaan halen, vanwege de groei van onze baby. Ik zal rond de 38 weken ingeleid gaan worden, 11 mei wordt alles nog een keer bekeken en een datum geprikt. Spannend dus!

Hoe voelen jullie je?

EnD
    Bijdrager
    #10555236 Quote

Hoi! Ja dit topic wordt af en toe even afgestoft 😂 Hoe is het gisteren gegaan? Is de datum geprikt?

Ik ben inmiddels 40+4 en ga van de ene dag naar mega emotioneel naar de andere dag vol zelfvertrouwen. Het is mn eerste zwangerschap en weet gewoon niet zo goed wat ik zou moeten voelen, dat maakt me onzeker. Lichamelijk gaat het nog super. De kleine beweegt goed! Af en toe gerommel of iets wat ik denk dat er op lijkt 🤷🏼‍♀️ dus we wachten af… 🤭

Piioenroos
    Bijdrager
    #10555716 Quote

Ondertussen ben ik bevallen op Moederdag 🥰 hoe staat het er bij jullie voor? Nu genieten en herstellen.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

EnD
    Bijdrager
    #10555718 Quote

Aaaah wat leuk!! Gefeliciteerd! Is alles goed gegaan? Babykamer nog op tijd afgekregen? Heerlijk genieten en succes met het herstel!

Hier nog weinig aanstalten helaas… geduld geduld 🥲

Girlzzzz
    Bijdrager
    #10555800 Quote

Inmiddels is ook onze 4e dochter op 13.05.22 thuis geboren, zonder verloskundige en kraamverzorgster 😊. Nu heerlijk genieten van dit wonder!
    (uitgerekende datum was 06.05.22).

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct