Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Mei 2023 - pagina 8

• Auteur
  • Blauwoogx
    Bijdrager
    #10581644 Quote

Ik ben niet zo goed in fors bijhouden. Was er ook al iets van een app groepje om eventueel te kletsen? 🙂

#10582286 Quote

Bij mij hebben ze gezegd dat de 1e wel inwendig is ivm dat je het dan beter kan zien

Junidochter
    Bijdrager
    #10582317 Quote

Ik heb bij beide zwangerschappen een uitwendige echo gehad rond 8 weken. Bij de eerste werd het alsnog een inwendige echo omdat er sprake was van een tweeling zwangerschap, bij de tweede zwangerschap was uitwendig voldoende.

#10582558 Quote

Mijn uitgerekende datum was 2 mei. Vorige week een echo gehad met een kloppend hartje, volgens de verloskundige nog iets te langzaam.. maar ze had er vertrouwen in dat het goed zou komen. Vandaag voor de zekerheid nog een echo gedaan en een ontzettend traag hartje gezien. 90% zeker dat het gaat uitlopen op een miskraam. Onze grootste nachtmerrie is werkelijkheid geworden 😔 Ik wens jullie allemaal hele mooie en gezonde kindjes toe in mei. Ik duim met jullie mee voor een voorspoedige zwangerschap 🤍

#10583110 Quote

Hoii iedereen

ik zou me ook graag aansluiten bij de app groep.. maar ik kan de Facebook pagina niet vinden om een berichtje te sturen ..

Mieltje
    Bijdrager
    #10583313 Quote

Hoi dames,

ik sluit me ook even aan. Ik ben vandaag 6 weken, spannend. Volgens m’n app ben ik uitgerekend voor 26 mei. 
    had al op 13 september (11 dpo) een positieve test. 
    ik vind het kei spannend allemaal want ik heb PCOS en heb clomid gebruikt. Dit is trouwens m’n eerste zwangerschap.

Donderdag ben ik 6+2 weken en mag al naar de echo. (Waarschijnlijk Zo vroeg omdat ik in het fertiliteitstraject zit). Ik hoop dat we donderdag al wat zien! 

qua kwaaltjes valt het op zich wel mee. Maar ik heb al sinds het begin vollere borsten (was de aanleiding dat ik ging testen). En ik ben ook MOE. Na een werkdag ben ik altijd kapot. Voorlopog nog niet misselijk,…

🍀🍀

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Moura
    Bijdrager
    #10583838 Quote

Hey Mieltje.. en hoe ging je echo? Het is nog zo vroeg dat kan natuurlijk nog erg twijfelachtig uitpakken. Ik heb a.s. dinsdag de eerste echo (8 weken). Ben er een beetje bang voor..  maar ik kan de uitslag toch niet veranderen. Hoe was het bij jou? Ik hoop alleen maar goed nieuws!!!

Junidochter
    Bijdrager
    #10583885 Quote

Spannend dat nu al weer de eerste echos zijn!

Wij mogen donderdag! Ben dan ruim 8.5 week. Vind het toch wel weer spannend! Ik denk dat wij het die week erna ook vertellen, ik kan het niet goed meer verbergen. Heb op zich weinig kwaaltjes, alleen ben echt zo onwijs moe. Ken dat niet van de andere twee zwangerschappen. Maar ik kan elk moment van de dag wel slapen. En na een dagje ‘vrij’ met de kids thuis dan ben ik echt helemaal stuk. Hoop dat dat snel wat bij trekt.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct