Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend november 2021

• Auteur
  • KimvdMark
    Bijdrager
    #10443381 Quote

@kadootje en frummel Oh wat super fijn🥰 hele geruststelling en wat heerlijk dat je het thuis steeds kunt bekijken zeg!

Hier gaat het goed, nog wel steeds vermoeid. Ik ben net gebeld met de uitslag van de NIPT test (zonder nevenbevindingen) en alles was goed😃🙏. Ook weer een hele geruststelling 🥰. Nu op naar 27-5 voor de geslachtsbepaling.

Wij zijn ook al begonnen met de babykamer, nu kan ik nog veel zelf doen.

@Leli Spannend de 12 weken echo😃. Ja zo dachten wij er ook over. Als het mis zou gaan, zou ik het ook met m’n familie en close vriendinnen willen delen. Dus zij wisten het al vrij vroeg. Nu weet inmiddels iedereen het, ook op m’n werk (ben nu 13wk).

Leli
    Bijdrager
    #10443425 Quote

@kim, oh wat fijn dat hij goed is!! Wat een goed nieuws 🥰

En wat leuk dat jullie al gaan beginnen aan de kinderkamer! Ik wil ook zo graag beginnen, maar ons eigen huis wordt nu nog gebouwd (in juli krijgen we de sleutel gelukkig al), dus dan kunnen we gelijk aan de slag 💪

Eva Christina
    Bijdrager
    #10443440 Quote

@KimvdMark: Wat fijn dat je NIPT uitslag goed is!! Wanneer had jij nou ook alweer laten prikken? Ik ben precies een week geleden geprikt (met nevenbevindingen) en merk dat ik het nu toch wel graag wil weten en wat ongeduldig word, hihi!

@Froemeltje: Fijn te lezen dat ze gewoon ‘af’ was met die vroeggeboorte. Dat lijkt me anders zo spannend. Mooi ook dat er nu in haar ontwikkeling geen problemen zijn 😊

KimvdMark
    Bijdrager
    #10443491 Quote

Ja hele geruststelling🥰
    @Eva haha ja snap ik. Ik heb me vorige week woensdag laten prikken dus heb uiteindelijk redelijk snel de uitslag al😃 had er op gerekend dat ik het pas volgende week zou krijgen.

@Leli oooh wat leuk! Spannend😃 dan kunnen jullie daarna ook lekker los haha

Eva Christina
    Bijdrager
    #10443578 Quote

@Kim: Ik heb nu nog niets gehoord maar was een dag later dan jij (en pas om 17u15) dus wellicht moet ik nog een dag wachten of toch pas volgende week 😅 Ik laat het in ieder geval weten!

KimvdMark
    Bijdrager
    #10443728 Quote

@Eva jaa misschien morgen nog, hoop het voor je! Laat maar weten als je de uitslag hebt inderdaad🙏🙏

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10443765 Quote

Wat spannend maar fijn dat er uit jou nipt test alles goed blijkt. Ik zou hier gisteren prikken, maar vk had niet door dat het zh gesloten was ivm bevrijdingsdag nu moet ik volgende week woensdag. Moet ze toch nog even bellen want moet ook nog een ander formulier hebben om te prikken dat zijn ze vergeten mee te geven denk ik .

With love
    Bijdrager
    #10443851 Quote

Wat leuk om al te beginnen met de kinderkamer! Hier gaat de baby eerst heerlijk bij ons slapen.

Verlies wel sinds gisteravond af en toe een druppel oud bloed mee. Weet dat het geen kwaad kan, maar ben benieuwd of er meer ervaring mee is!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct