Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend november 2021

• Auteur
  • Leli
    Bijdrager
    #10458289 Quote

Wij krijgen een meisje!! Ooooh, ik ben zo blij. Vanaf dag 1 wist ik het! En ergens maakte het mij niet uit, maar ik vind dit toch wel heel erg leuk! 🥰
    Ze groeit goed, is druk aan het bewegen in mijn buik en stak zelfs haar duimpje op haha. Die hebben we op de foto gezet.

With love
    Bijdrager
    #10458319 Quote

Oh wat leuk, Lelie! Mooi ook dat je idee klopte!

Ik ben behoorlijk klaar met zwanger zijn, ja, nu al. Komt ook doordat ik erg tegen de zomer op zie, vooral als het warm is. Mn hoofd is gewoon moe. Moet ook weer wennen aan de veranderingen in mn lichaam! Hoop maar dat het allemaal snel een plekje krijgt.

KimvdMark
    Bijdrager
    #10458613 Quote

@Leli aaaah wat leuk een meisje 💕

@With love Bah wat vervelend joh. Heb je ook veel last van klachten nog?

Mijn zusje is toevallig ook nu 8 weken zwanger en zij ervaart dus nu enorme depressieve gevoelens, zo gek hoe de zwangerschap en de bijbehorende hormonen per persoon zo kunnen verschillen hè.

Eva Christina
    Bijdrager
    #10459237 Quote

Leli, gefeliciteerd! Leuk zo’n dametje!

Hoe is het nu met jou, With Love? Al iets rustiger in mind en body? Mijn hoofd werkt gelukkig goed mee, alhoewel ik het snelle veranderen van mijn lijf ook echt wel ‘gek’ vind soms. Mijn vriend vindt mij heel sexy (met mijn buik en grotere borsten, heb normaal 70A) maar ik hou mijn lijf het liefste voor mezelf 😅

Had vandaag 20wk echo(!): alles zit erop en eraan! En voor ’t eerst zijn voetjes gezien: die stopte hij tot nu toe steeds heel diep weg. Wat SCHATTIG die voetjes! 😳🥰

Wij gaan morgen kijken bij Babypark in Barendrecht voor de kinderwagen: zoveel zin in! Gek om nu ineens op de helft te zitten..

With love
    Bijdrager
    #10459287 Quote

Oh wat leuk @EvaChristina! Ben benieuwd welke kinderwagen je kiest.
    Ja, gaat wel wat beter. Zal ermee om moeten gaan denk ik. Waar ik wel van baal is dat ik al echt een buik heb, was bij de eerste ook zo, en dat er nu veel gevraagd wordt of het er 2 zijn.

Leli
    Bijdrager
    #10459445 Quote

Dankjulliewel! 🥰

@eva, wat fijn dat jullie 20 weken echo goed was!

@withlove, ik heb echt precies hetzelfde! Zo veel mensen die zeggen ‘bij mij zag je het pas na 5 maanden’. Maar ergens ben ik er wel heel trots op, genoeg ruimte voor onze kleine meid!

Wij zitten nu lekker op Schiphol, we vliegen straks naar Mallorca voor een weekje. De laatste vakantie met z’n tweetjes!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

With love
    Bijdrager
    #10459449 Quote

Heerlijk, Lelie! Dat is zo genieten nog even saampjes. Geniet van de zon!

KimvdMark
    Bijdrager
    #10459464 Quote

@Eva wat fijn een goede 20weken echo🥰 wij hebben deze de 21e.

@Leli Ah heeerlijk. Geniet ervan ☀️

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct