Hoi allemaal!
Hier gaat t ook wat beter. S ochtends is het een droomkind, lekker slapen na de voeding maar na het middagslaapje wil hij vooral vast gehouden worden/geentertaind worden. Vanaf vandaag gaan we proberen om na het middagslaapje een wandeling te maken.
Gisteren had ik die om 11 uur gemaakt, voor het eerst alleen naar de winkel! En toen lag hij lekker wakker in de wagen. Volgens mij vond hij het wel leuk! Voorheen maakte ik een wandeling tijdens het middagslaapje, maar ja dan loop je met een slapend kind en eigenlijk zou ik zelf ook plat moeten.
Zo rond kooktijd/etenstijd heeft hij het traditionele huilmoment, al moet ik zeggen dat hij s avonds sowieso meer huilt. Maar tijdens het koken vind ik het heel zielig voor hem dat ik hem niet kan oppakken. Ik zit er over te denken om een draagzak te kopen.
Het voeden is een stuk relaxter. Ik bouw de bv versneld af. Dat betekent dat ik kolf wanneer mijn borsten onaangenaam strak aanvoelen. Zo kolf de ik dinsdag 4x, woensdag 2x en pas gisteren aan het einde van de dag weer een keer! Ik hoop de huurkolf binnen 1,5 week te kunnen inleveren. Vanaf vandaag hogen we de hoeveelheid van de fles op tot 120 per keer. Zo hoop ik dat we naar 6 voedingen kunnen (we wisselen nu tussen 7 en 8 per dag). Ik moet zeggen dat de nachten echt al beter gaan! Soms zit er al meer dan 4 uur tussen!
De grote zussen doen het fantastisch, zijn helemaal dol op hem. De oudste helpt mij fantastisch! Brengt luiers en speentjes, legt speelgoed bij hem als hij huilt en wordt s nachts niet wakker als hij huilt. Wat was ik bang voor het laatste, maar het gaat zo goed!