Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Oktober 2017 - pagina 2

• Auteur
  • Anne2017
    Bijdrager
    #5717776 Quote

Gefeliciteerd allemaal!

Na ruim 1,5 jaar hadden wij voor het eerst een positieve test in handen op 28 januari! Zo blij!!

24 februari staat de eerste echo gepland en op 2 maart de intake met de verloskundige. 6 oktober is hoogstwaarschijnlijk de uitgerekende datum.

Ik kan echt niet wachten tot de eerste echo.. het lijkt nog zo ver weg!

Met vlagen ben ik een beetje misselijk maar vooral veel sneller moe savonds. Voor 22.00 lig ik al heerlijk te slapen haha.

Groetjes

Sorayaee
    Bijdrager
    #5717829 Quote

Hebben jullie ook last van krampjes in je onderbuik? Alsof je ongesteld wordt?

MLB
    Bijdrager
    #5717832 Quote

Hoi Dames,

ik meld me ook aan bij jullie. Ben rond 15 oktober uitgerekend van ons eerste kindje. Had op 1-2 onverwachts een postieve zwangerschapstest.

Klachten: gevoelige tepels sinds gister, vlagen misselijkheid en soms heel erg moe en dan weer energiek. Inderdaad ook om 10 uur knock out haha.

Sorayaee ja ik heb ook van die krampjes, soms best heftig. Maakt me gelijk weer onzeker..

MLB
    Bijdrager
    #5717833 Quote

Iedereen gefeliciteerd uiteraard! Hopelijk allemaal gezonde babies in Oktober!

Sil14
    Bijdrager
    #5717839 Quote

Jeeeeuj wat een hoop reacties! Wat leuk. Allemaal gefeliciteeeerd.

Ook bij ons was het gelijk raak. Heel onwerkelijk en super bijzonder. Ik heb zojuist naar de huisarts gebeld en ik kan vanmiddag om 15:50 terecht. Wel vervelend dat je meteen moet liegen tegen je werkgever maar goed…Ook de verloskundige gebeld. Dit omdat ik schildklierafwijking heb(daardoor dus medicatie heb), plus in het verleden trombose. Extra spannend allemaal.

Wat ik voel… Pijnlijke en grote borsten, af en toe vlagen van misselijk, mijn geur is extra extra versterkt, menstruatiepijn, euforisch en dan weer een beetje chaggy, moe, veel plassen…

Niet te veel zorgen maken allemaal, je hebt er toch geen invloed op. Geniet ervan, want stress is natuurlijk absoluut niet goed.

Bloempje J
    Bijdrager
    #5717847 Quote

Ik heb ook last van krampen, als menstruatie pijn.. extreem moe en super snel buiten adem. Verder helemaal nergens last van

Hebben jullie heel de dag last van krampen? Ik s’ochtends niet maar in de middag/ avond wel. Vanwege m’n eerdere miskraam zorgt dit voor paniek bij mij

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Sorayaee
    Bijdrager
    #5717856 Quote

Ja ik heb inderdaad ook krampjes. Alsof ik ieder moment ongesteld kan worden. Fijn om te horen dat jullie dit ook hebben. Maakt me wat minder onzeker haha!

lisette1989
    Bijdrager
    #5717860 Quote

Hiii gelukkigste vrouwen op de aardbodem.

Bij mij kan het ook niet meer stuk.

Na 2 jaar zonder hulp van de gynaecoloog toch samen zwanger geraakt. Lange tijd clomid geslikt, en nu een half jaar gestopt. En een positieve test. 03-01-2017 menstruatie dag. Volgens de gynaecoloog zou ik nu aan week 5 zijn begonnen en mag ik gelukkig al over 2 weken voor de eerste echo. Ik moet zeggen dat de dagen verschillend zijn. Vandaag heb ik nergens last van en gister had ik pijn aan mn botste  en was ik wat misselijk in de ochtend. Verschilt dat bij jullie ook zo? Wel grappig dat jullie de eerste zijn  aan wie ik mijn zwangerschap bekend maak! Heel veel succes allemaal .het zijn spannende tijden tot week 12 en wat duurt wachten toch lang!! Xxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct