Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend oktober 2017

• Auteur
  • Anne V
    Bijdrager
    #5721487 Quote

Hallo allemaal!

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik mag me op de valreep ook toevoegen aan deze groep, uitgerekende datum 29-10. Na 2 miskramen in afgelopen 9 maanden zijn we nu dan 5weken +5 zwanger, en het voelt zo anders dan de andere 2 keren. Wat zijn we blij:-)

Ik heb me ook even aangemeld in de fb groep, gezellig om allemaal in hetzelfde schuitje te zitten.

Groetjes!

mirjam L
    Bijdrager
    #5721936 Quote

Hoi dames,

Gefeliciteerd allemaal. Mijn 2e wordt, als alles goed gaat, ook geboren in Oktober (9e). Ik merk dat ik het hele zwanger zijn iets minder spannend vind als bij de 1e maar ik dacht wel direct, O, als het maar een gezond kindje is (ik ben 37jr)! Het is haast alsof ik mijn blije emoties wat uitstel totdat ik de uitslag vd combinatietest binnen heb. De afspraak moet ik nog maken. Hoe oud zijn jullie? En doen jullie ook de combitest?

Sanne Dekker
    Bijdrager
    #5721947 Quote

This reply has been reported for inappropriate content.

Hoi! Ik zou graag in de FB groep willen, Manuela ik heb je een bericht gestuurd via FB maar misschien is hij in je spam beland. Dan weet je ervan 🙂 Alvast bedankt.

A3anaxx
    Bijdrager
    #5722219 Quote

Hoi hoi! Ook ik ben ook uitgerekend in oktober! Valentijnsdag n positieve test gedaan en volgende week donderdag al voor 2e x naar vk voor 10 wkn controle. Dit is trouwens ons eerste wondertje

Mirjam BuitSch
    Bijdrager
    #5726691 Quote

Hallo dames,

Als eerste van harte gefeliciteerd met jullie wondertje!

Zelf ben ik 23 feb er achter gekomen dat ik Zwanger ben, nadat ik dacht al een week thuis te zitten met buikgriep. Ik ben 15 oktober uitgerekend!

zelf veel last van misselijkheid, spugen en erg moe zijn, hoort erbij zeggen we maar leuk is anders ;-).

leuk om jullie zo via deze weg te ontmoeten!

groetjes Mirjam

Sajeso
    Bijdrager
    #5728245 Quote

Hoi allemaal,

ten eerste iedereen gefeliciteerd natuurlijk! 😀

Ik ben zelf uitgerekend op 18 Oktober van ons 1e kindje en toen ik erachter kwam dat ik zwanger was was het nogal een verassing.
    Mijn menstruatie bleef wel uit maar dacht zelf dat het aan stress lag (verhuizing, drukte op het werk, tante op sterfbed)

Ik heb afgelopen week de 2e echo gehad en het was heel bewegelijk! Draaide alle kanten op en was druk bezig met zijn beentjes en armpjes ontzettend leuk om die verandering van de 7e week echo en 10e week echo te zien, het was nu echt een baby zeg maar!
    @MirjamL wij hebben ervoor gekozen om niet de combinatietest te doen vanaf dat ik erachter kwam zwanger te zijn wilde ik het eigenlijk gewoon niet, mijn gevoel zei nee en na overleg met mijn vriend hebben we daarom besloten het niet te doen.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

ConnyR
    Bijdrager
    #5732538 Quote

Hallo,

Ik zou het ook leuk vinden om bij de fb groep te kunnen maar weet niet hoe ik me kan aanmelden. Kan iemand mij helpen?

Groetjes Conny

#5732985 Quote

Hallo dames,

Ten eerste allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik zou mij ook even voorstellen..
    Ik ben Geralde, ben 28 jaar en ben nu 16+6 weken gelukkig zwanger en ben uitgerekend op 20 Oktober!
    Ik sta erg onder controle bij de gyneacoloog in verband met een hoge bloeddruk al van voor de zwangerschap.

Liefs!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct